1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Gabbertje, 22 mrt 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Used&abused

Used&abused Experimenterende gebruiker

Van het weekend ga ik met wat vrienden hangen. Eens kijken of ik hem nog kan krijgen. Toch eens uitproberen :)

2. FrauLindemann

FrauLindemann Newbie

Qua wiet ben ik vooral een White Widow liefhebber. Al is een lekkere Silver Haze of Lemon Haze ook heerlijk op z'n tijd. Hasj rook ik niet heel vaak, maar dan het liefst een blonde polm of de Haze Cream die hier een tijdje verkrijgbaar was. Heerlijk, helemaal van de wereld na 1 jointje en dat als ervaren blower :grin:

3. ellie

ellie Newbie

strawberry en california kush!!!! :grin:

4. SoberNoFun

SoberNoFun Newbie

Mijn favo go-to weetje is OG Kush of Amnesia. light altijd aan welke toppen er beter uitzien en ruiken, de shop waar ik kom mag je dit checken wat je beter vindt,
    Favo hash is de huisgemaakte hash van de shop, super sterk 40% THC, perfect om edibles mee te maken

5. lampenkapje

lampenkapje Belezen gebruiker

Purple haze:rock:

6. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

purple haze geeft mij een heerlijke schone high

7. Woezoe

Woezoe Belezen gebruiker

White Widow atm.

8. Waanzinpriester

Waanzinpriester Experimenterende gebruiker

Op dit moment, heb ik een nieuwe favoriet.
    Namelijk sneeuwwitje.
    Ik heb vandaag een joint gerold ervan en ik was 5 uur stoned.

Dat terwijl ik toch regelmatig blow, dus dat was mooi meegenomen :grin:

9. XTStino

XTStino Newbie

Vooral sativa's :stoned:

10. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker

Indertijd: Sweet Haze, Silver Haze, qua hash zo mogelijk Turkse, van Maroc zo mogelijk Pollum.
    Deze laatste dan mixen met Afghaanse, en overpersen.
    Als beste : Schimmelkasjmir.

11. Natadm

Natadm Experimenterende gebruiker

Rollex OG Kush en Hulk nu. Vroeger altijd Northern Light, Super Silver Haze en Jack Herer.

Heb hier ook Grapefruit liggen. Echt smerig zeg, ik wist niet dat er vieze wiet bestond....

12. Misfit

Misfit Experimenterende gebruiker

Beste hasj die ik gerookt heb is sowieso gorilla glue. Zeer prijzige hasj, maar zo ongelooflijk sterk en zuiver. Beste wiet vind ik de laatste tijd vooral Kush. Daar wordt je niet zo enorm high van in je kop dat je niets meer kan of wilt doen. Meer een lichte body high, ideaal als je wilt relaxen.

13. lampenkapje

lampenkapje Belezen gebruiker

Van de week een pineapple kush op. Erg lekker! Nieuw favorietje denk ik, lekkere high.

14. daoist

daoist Experimenterende gebruiker

Meestal neem ik Amnesia haze of een wiet met een Amnesia-moeder zoals AMG (amnesia mac ganja) of blue berry haze. Mijn favoriet nu is AMG, daar krijg ik gewoon een heel blij gevoel van, heel goed als antidepresiva die amg.

Ik vind eigenlijk de meeste haze soorten wel oke, mits van goede kwaliteit en hoog in thc.

15. Eve's drop

Eve's drop Belezen gebruiker

Biologisch en puur heeft mijn voorkeur! Tuurlijk hebben de coffeeshops over het algemeen wel lekkere soorten wiet maar vind ik ze doorgaans veel te sterk voor het lekkere, soms tegen het apatische aan zelfs en daarom heb ik liever buitenwiet/kaswiet

Puur vanwege de sterkte en vooral meer het highgevoel

Iskra vindt dit leuk.
  16. Iskra

Iskra Bewuste gebruiker

Insgelijks wat eve's drop zegt.

Toch als ik een soort mag kiezen.
    Super Skunk.

Eve's drop vindt dit leuk.
  17. Eve's drop

Eve's drop Belezen gebruiker

Als ik dan inderdaad ook moet kiezen dan ga ik voor de b52. Heerlijk aardse smaak

18. Natadm

Natadm Experimenterende gebruiker

Ik heb alleen maar pech de laatste tijd met mn wiet.
    Mn favo Rolex OG is hier nergens meer te krijgen. Daarna fan van de Critical kush, ook alweer uitverkocht.
    Bubba kush, Grapefruit en Blue Cheese geen succes.

Ik wil gewoon een wiet die niet vies is en waar ik instant k.o. van ga.
    Ik rook trouwens altijd puur. Laatste tijd bij een kennis steeds joints gerookt en werd zo stoned als een aap met zelfs wat lsd flashbacks effecten. Ga bijna denken dat ik weer met tabak moet gaan roken, maar liever niet.

Iemand nog tips voor een hele hevige, zoete wiet die je in slaap laat vallen?

Laden...