lucifer in the sky zei:
maar aangezien jullie het zo vaak doen op drukke plekken, hebben jullie dat dan nooit.
iemand mss een idee hoe ik me erover zo kunnen zetten ?
Ik hou mezelf altijd voor dat niemand aan me kan zien dat ik wat op heb, en stilletjes geniet ik dan als ik met nuchtere mensen praat. Zo van' hahaha buurman, ik heb nu wel deze saaie conversatie met je over het weer en je konijnen, maar ondertussen trip ik de pan uit en zie ik dingen die jij in de mooiste dromen niet voor kunt stellen'.
Ik vraag me altijd af (no offense naar jou lucifer) of mensen die niet in grote groepen kunnen trippen wel op hun gemak zijn met zichzelf.
Ook wel eens een speedparanoia meegemaakt met een vriendin op Utrecht centraal. Ze was haar zonnebril vergeten en nu dacht ze dat iedereen haar aankeek en ze flipte bijna. Zij was heel erg onzeker en juist daarom flipte ze. Als je zeker bent van jezelf dan kan niemand je toch iets doen? Als je je normaal gedraagt dan kan niemand je toch oppakken en meenemen en in een cel stoppen? Misschien ben ik wel te nuchter voor paranoia.
Ligt ook wel een beetje aan mijn spontaniteit en vlotte babbel, ik lul me meestal wel ergens uit als ik in de problemen kom.
Stel er staat een groepje Marokkanen op straat en je loopt erlangs, trippend of niet, ze roepen je na, wat zou je doen?
Ik roep meestal iets grappigs terug. Of ik steek mijn tong uit, en doe iets heel kinderachtigs waar ze om moeten lachen. Nu ben ik een vrouw en vrouwelijke charmes doen het meestal wel goed bij heren, dus lijkt het me dat je als man iets doortrapters moet verzinnen.
Een snelle onliner die je klaar heb voor bepaalde situaties.
Onthoud gewoon dat niemand op klaarlichte dag gaat denken dat jij iets gebruikt hebt tenzij je je zo verdacht gedraagt dat mensen vragen gaan stellen.