harry123 zei:OT: beetje aan het cutten nu 95 kg![]()
Na wat gec(k)ut 96 kilo (bij 190 cm) maar ook zwaar tevreden.
harry123 zei:OT: beetje aan het cutten nu 95 kg![]()
harry123 zei:Haha nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nooit denk ik :P. Je ziet altijd verbeter puntjes, nu wil ik alleen mijn biceps wat groter en m'n trapezius.
EzraGonzo zei:1.80m
51kg
Carlo86 zei:EzraGonzo zei:1.80m
51kg
Mag je wel meer eten, of minder gebruiken :P
aurora123 zei:Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%.
harry123 zei:aurora123 zei:Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%.
Zou toch eerder wat proveren aan te komen als ik jou was! Beetje clean bulken ofzo
Svali zei:harry123 zei:aurora123 zei:Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%.
Zou toch eerder wat proveren aan te komen als ik jou was! Beetje clean bulken ofzo
Het is een vrouw Harry.Dan valt het wel mee toch?
Het is een vrouw Harry.Dan valt het wel mee toch?
harry123 zei:Beetje spier op een vrouw is idd niet lelijktoo bad dat er zoveel bang zijn om te fitnessen omdat ze bang zijn te "mannelijk" te worden
zjimiz zei:harry123 zei:Beetje spier op een vrouw is idd niet lelijktoo bad dat er zoveel bang zijn om te fitnessen omdat ze bang zijn te "mannelijk" te worden
tja kwestie van smaak enzo
wat mij betreft is het allemaal ok als er maar mooie rondingen blijven![]()
harry123 zei:zjimiz zei:harry123 zei:Beetje spier op een vrouw is idd niet lelijktoo bad dat er zoveel bang zijn om te fitnessen omdat ze bang zijn te "mannelijk" te worden
tja kwestie van smaak enzo
wat mij betreft is het allemaal ok als er maar mooie rondingen blijven![]()
En waardoor krijg je mooie rondingen?^^
Baksteen45 zei:66 kg /1.77 yeah in 10 maanden 13 kilo erbij !! hoop dat ik nooit naar die zak botten terug hoef![]()
kutkip zei:1.68
57 kilo
Rakettenpret zei:Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander![]()
Ikzelf ben n vrouwelijk persoon van 1.78m en 66 kilootjes.
BMI vind ik ook nietszeggend maar goed, mijne is 20,8.
dit is wel erg laag...eefje123 zei:1.65 m, 46.5 kg, 17.1 BMI.![]()

harry123 zei:Rakettenpret zei:Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander
Is toch goed?![]()

Rakettenpret zei:Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander![]()
Ikzelf ben n vrouwelijk persoon van 1.78m en 66 kilootjes.
BMI vind ik ook nietszeggend maar goed, mijne is 20,8.