Wat is jouw lengte en gewicht?

harry123

Bewuste gebruiker
Haha nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nooit denk ik :P. Je ziet altijd verbeter puntjes, nu wil ik alleen mijn biceps wat groter en m'n trapezius.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
harry123 zei:
Haha nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nooit denk ik :P. Je ziet altijd verbeter puntjes, nu wil ik alleen mijn biceps wat groter en m'n trapezius.

Nee, tevreden ben je niet zo snel, daarom is dat mijn belangrijkste uitgangspunt. Toen ik 108 kg was wilde ik 115 kg zijn enz. Stabiel gewicht en gezond zijn, daar gaat het bij mij om.

(al mag mijn trapezius ook wel wat beter :grin: )

harry123

Bewuste gebruiker
Mijn streef gewicht is nou 100 kg, met vp van 14% op het moment :grin:. Maar dan zal je altijd nog wel weer dingetjes vinden :P

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
1,80 meter
80 kilo
VP 13/15% (ideaal is 8, maar stevig aan het bulken nu na heftige pep periode, dus vetaanzet overmijdelijk)

aurora123

Experimenterende gebruiker
Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%.

xastur

Belezen gebruiker
1.65cm en 80kg ja ik moet weer eens gaan trainen . Alle spiermassa is.nu meer vet geworden komt omdat ik ouder word. Mijn vrouw latina 165 ook rond dit gewicht wep een lekker figuur. Alles op de juiste plek. Kont en tieten dus. En gewoon een ronde kont. Nederlandse dikke.vrouwen hebben geen figuur latijnse vrouwen hebben dat vaak wel.

harry123

Bewuste gebruiker
aurora123 zei:
Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%.

Zou toch eerder wat proveren aan te komen als ik jou was! Beetje clean bulken ofzo

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
harry123 zei:
aurora123 zei:

Zou toch eerder wat proveren aan te komen als ik jou was! Beetje clean bulken ofzo

Het is een vrouw Harry. :grin: Dan valt het wel mee toch?

harry123

Bewuste gebruiker
Svali zei:
harry123 zei:
aurora123 zei:

Ohh haha ja dat kan ik allemaal niet zien :P. Nee dan valt et nig wel mee

aurora123

Clean bulk is nog niet nodig, heb nog genoeg te verbranden :) Ik hoef ook geen bb te worden, maar een beetje spier op een vrouw vind ik wel mooi :) De eerste twee blokjes van de sixpack zijn inmiddels zichtbaar :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Beetje spier op een vrouw is idd niet lelijk :wink: too bad dat er zoveel bang zijn om te fitnessen omdat ze bang zijn te "mannelijk" te worden

zjimiz

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Beetje spier op een vrouw is idd niet lelijk :wink: too bad dat er zoveel bang zijn om te fitnessen omdat ze bang zijn te "mannelijk" te worden

tja kwestie van smaak enzo

wat mij betreft is het allemaal ok als er maar mooie rondingen blijven :)

harry123

Bewuste gebruiker
zjimiz zei:
harry123 zei:

En waardoor krijg je mooie rondingen?^^

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
harry123 zei:
zjimiz zei:
harry123 zei:

En waardoor krijg je mooie rondingen?^^

Bij sommige rondingen heb ik toch liever niet dat ze te veel trainen hoor.

aurora123

Voor je als vrouw 'mannelijk' wordt of uberhaupt echt spieren gaat aanzetten, dan moet je zo vreselijk hard trainen. Het is inderdaad jammer dat veel vrouwen bang zijn om bulky te worden. En als je kijkt naar foto's van fitness dames, dan vind ik de kont écht een stuk beter dan die platte pannekoeken van bijvoorbeeld de Victoria's Secret dames. Allemaal prachtige koppies, maar er zit geen vlees op. Nee hoor, I like my squats :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik doe ook oefeningen en ik vind m'n lichaam zo echt een stuk mooier. En ik ben ook geen spierbundel. Maar beetje spier mag wel (Y) Word je huid ook mooi glad van haha.

EzraGonzo

Baksteen45 zei:
66 kg /1.77 yeah in 10 maanden 13 kilo erbij !! hoop dat ik nooit naar die zak botten terug hoef :grin:

Hey, goed van je! Al, ik zou het niet kunnen. Ik ben een klein beetje groter en weeg minder dat jou minimum. Ik wil niet bijkomen want ik de spiegel ben ik dik. Ik eet "normaal" Veganistisch en doe niks om af te vallen maar bijkomen zou me gek maken. Is het bij jou gerelateerd aan een stoornis of was het drugsgebruik? Als dit alles wat te persoonlijk is, no probs... Als je het er toch over wil hebben, PM'n kan natuurlijk ook altijd.

Groet

Rakettenpret

Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander :grin:

Ikzelf ben n vrouwelijk persoon van 1.78m en 66 kilootjes.
BMI vind ik ook nietszeggend maar goed, mijne is 20,8.

harry123

Bewuste gebruiker
Rakettenpret zei:
Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander :grin:

Is toch goed? :)
eefje123 zei:
1.65 m, 46.5 kg, 17.1 BMI. :)
dit is wel erg laag...

OT: 1.83 ofzo? Met een mooi gewicht van 100 kilo (!!!) streef gewicht bereikt, nu droog trainen zonder gewicht te verliezen voor de zomer :) WOEEEEHHH :rock:

EzraGonzo

Rakettenpret zei:

Ik zou het toch niet zo stellen,het is een handige indicator die aangeeft of je qua lichaamsgewicht in het gedrang komt. De jouwe is best wel perfect, toch? Mijn BMI is trouwens 15.2.

Rakettenpret

^ Nouja BMI houdt alleen rekening met het gewicht van de persoon, niet met de verhouding tussen spieren, botten en vetweefsel. Sporters die relatief weinig vet hebben, hebben veel spieren. Zij zullen hoog scoren op de BMI. Ze hebben een hoger gewicht, maar zeker geen ongezond gewicht (http://www.overgewichtafvallen.nl).
Als je bijvoorbeeld kijkt naar spierbundel Harry (perfect voorbeeld uit bovenstaande posts, als ik zo vrij mag zijn :wink:), die is 1.84 en tegen de 100 kg, wat neerkomt op een BMI van 29,5, terwijl zijn vetpercentage maar 7% is.
Het geeft dus wel een globaal beeld van iemands postuur, maar er zitten ook wat haken en ogen aan.

Zelf ben ik wel tevreden inderdaad, en jij? Lukt het niet om aan te komen of ben je gewoon tevreden zo?

Bovenaan