Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P

Brandon

Bewuste gebruiker
mmmh , max = een uurtje of 30 tot hoogstens 40 haal meestal de 2 dagen niet, achja is lol er ook wel vanaf:P

The Used

Bewuste gebruiker
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Ketaboy zei:
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P

Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer :)

Maar als je der trots op ben veel plezier dan :wave:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
haha och trots ben ik er niet echt op ofzo xD
twas meer dat ik op een feestje was van 5 dagen ^^

MetaalKonijn

Badass junkie
Van een donderdagmiddag tot een zondagavond. Was ik ook best verrot, nooit weer zoiets gedaan, the horror, the brakness.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
nu is het voor mij best gebruikelijk om een nachtje over te slaan. doe ik ongeveer twee keer per week. zonder pep hoor :P gewoon met koffie en tja gewoon weinig slaap behoefte. ben een behoorlijke pc nerd en werk het liefst snachts dus ^^

ruud128

Experimenterende gebruiker
In het begin kon ik "vrij" makkelijk 2 nachten wakker blijven, maar segenwoordig moeilijker en moeilijker. Het lijkt wel hoe langer je gebruikt hoe moeilijker het is om zo lang als vroeger wakker te blijven. ergens vrij logisch maar is toch een groot minpunt vind ik.
laatste tijd 1 nacht wakker, de dag zien door te komen en dan als een blok in slaap :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
serieus 8 dagen :openmouth: ?
Dat lijkt me echt zwaar klote. Hoe kom je die dagen door, dan zie je er op een gegeven moment echt als lijk uit volgens mij :)
Dacht je niet na 4 , 5 dagen van ZO nu is het wel genoeg geweest ?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
het word na een tijdje een dwang, stoppen lijkt onmogelijk, paranoia, hallucinaties, uitdroging, totale kapotheid....

Psychopath

Belezen gebruiker
toen ik nog kraker was had we x feesie en daar was een gozer ook al 7 dagen en 8 nachten op, stond te stuiteren als een gek, bleef aan 1 stuk door onzin uitkramen en er viel niet te communiceren met hem.
ik heb nog nooit iemand zo lang en zo strak gezien, heb em ook nooit meer gezien :rolleyes:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
ik had laatst een paar dagen niet geslapen, dacht toen naar huis te fietsen, knipperde met mijn ogen en bleek toen nog gewoon op de bank te zitten.

berbe

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:

:wink: tuurlijk jij wel hoor
Dat is een grap neem ik aan aangezien een gemiddeld mens overlijdt na 10 dagen zonder slaap...

daar bedoele ze nuchter mee
dat van die 10 dage was toen dan bij mij niet van toepassing
vele mense hier beseffe nog steeds niet wat speed eig is
als je door gaat ga je door
moet wel meer en meer snuive maar dat het kan heb ik vaak genoeg meegemaakt
gezond is het uiteraard niet

berbe

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.

precies, 2 weken is onmogelijk, je zou jezelf van kant maken rond die tijd

geloof wat je wil eh:d
ik houd je ni tege
ken mense zat die me die tijd elke dag zage
ik heb toen men plezier en men afzien gehad
of jij me nu gelooft of niet
ik slaap er niet minder van hoor :)

FlipMeister

Bewuste gebruiker
haha 2 weken dat zeker met uber super duper pep die pimpelpaars was en die niet brande en geen rare smaak had en je hoefde er maar naar te ruiken of je was raar of niet

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
berbe zei:
Psycho_Chrono zei:
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

Wat een ongeloofelijke labbekak benjij. 2 weken we zijn geen kindjes van 15 meer he om dat aan wijs te maken.

ik houd je ni tege

geloof mij dat ik wel degelijk weet hoe speed werkt op je, en dat 2 weken zwaar dikke onzin is.

Bayda

Experimenterende gebruiker
Psycho_Chrono zei:
berbe zei:
Psycho_Chrono zei:
El Retro zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

ik houd je ni tege

geloof mij dat ik wel degelijk weet hoe speed werkt op je, en dat 2 weken zwaar dikke onzin is.

Idd,dikke lulkoek.Je lichaam kan dat gewoon niet aan!!Max een week en na die week wordt het flauw vallen

^_^

Bewuste gebruiker
Na 10 dagen slaaptekort zou je dood kunnen gaan las ik, zal met speed nog wel korter zijn aangezien je jezelf dan nog meer uitput als normaal.

Bovenaan