Wat is jouw sidequest?

Yakamoz

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal, zoals de titel al aangeeft.
Hoe ziet jou sidequests eruit? Nog leuke tils voor anderen??

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb voor nu eigenlijk alleen even een main quest:

1000002592.gif

1000002591.gif

Maar je kan nooit te lang Baal verafgoden. Op een dag moet er ook weer wat uit:

1000002594.gif

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nyan nyan its me :lolol:

(Wel even helemaal luisteren.)

En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal...

Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen.

Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding.

Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn! :weary:

N3K0

Badass junkie

(Wel even helemaal luisteren.)

En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal...

Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen.

Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding.

Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn! :weary:
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣

En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.

Bijlagen

• IMG_20240101_151707_257.jpg
    IMG_20240101_151707_257.jpg
    236 KB · Weergaven: 9

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou... Ik snap dat aan de ene kant goed, want ik ben gewoon niet echt een honden mens (ook al vind ik het lieve mooie beesten hoor).

Maar laatst tijdens een LSD trip hier thuis zag ik hier voor huis een golden retriever en toen begreep ik het wel écht: 1 en liefde zo'n beest. Echt een pure ziel die 0 oordeel heeft en compleet onzelfzuchtig is. Kun je zeggen: dat is de LSD die spreekt en ja, ergens is dat ook wel weer zo, maar dit ging toch dieper dan dat. Wat een schoonheid om te aanschouwen. Niet eens de hond in zijn vorm, maar de "ziel" ervan, als je het zo zou willen noemen.

En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Ja helemaal waar!

Ergens ook wel tekenend dat ik die dingen niet noem, terwijl ik ze wel ken.

Prachtige kat!!

_shikantaza

Badass junkie

The Queen!

• Love
Waarderingen: N3K0

miles

Wijs gebruiker

En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lol

miles

Wijs gebruiker
Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬

Ape

Badass junkie
Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬
+Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)

Bovenaan