Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
Geweldig he. Ik kom er steeds dichter bij in de buurt 🤗.Wat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
I wish maar ik kom daar jammer genoeg niet inde buurt.
Nyan nyan its meWat hebben katten toch een heerlijke persoonlijkheid: ik zit hier te chillen en ik geef geen fuck om niemands mening.
Nyan nyan its me![]()
Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣
(Wel even helemaal luisteren.)
En ja, katten zijn toch ook wel soort van mijn spirit animal...
Sommige mensen zijn als een golden retriever: hart van goud, vertrouwt zowat iedereen.
Ik ben als een kat: eigenwijs/eigenzinnig tot aan arrogant aan toe, koppig, trots, doe mijn eigen ding.
Ik probeer ook wat meer als een golden retriever te zijn!![]()
Nou... Ik snap dat aan de ene kant goed, want ik ben gewoon niet echt een honden mens (ook al vind ik het lieve mooie beesten hoor).Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣
Ja helemaal waar!En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
Zijn super schoon plus verwend hahahaha.
Eten alleen het beste! Grappig niet te vergeten. Slim.
The Queen!Ach zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣
En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lolAch zo een kwijlende allemansvriend is ook niks 🤣
En je vergeet nieuwschierig, niet bang, super lief als ze je eenmaal vertrouwen, mediteren bijna de hele dag door. Leven altijd in het hier en nu. (Heb zoveel geleerd van haar) zorgeloos.
+Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬
Wilde katten wel, verwilderde katten niet+Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)
Je moet niet jou dingen op die lieve wezens projecteren 😘En jij vergeet dan weer; ondankbaar, zwervende en moordend voor de lol