Wat is methylamphetamine?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Had net de man van het testcentrum op de voicemail staan dat ze me vorige week de verkeerde uitslag hebben gegeven van mijn speed. De uitslag die ze me vorige week gaven was 11% amphetamine en de rest caffeine. Komen ze nu aan dat het 40% amphetamine was 1% caffeine en de rest was methylamphetamine en hij had het erover dat er waarschijnlijk iets mis was gegaan met het productieproces van stoffen die niet goed gereageerd waren ofzo?
Maar wat is methylamphetamine nou? Ik hoop geen meth want ik heb er al 2gram van op vorige week :angry:

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Damn daar schrik ik toch best wel van :openmouth: Klopt wel dat het de werking van de speed vertraagd want ik heb die avond wel echt veel genomen maar ging niet echt hard

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hendroit zei:
Damn daar schrik ik toch best wel van :openmouth: Klopt wel dat het de werking van de speed vertraagd want ik heb die avond wel echt veel genomen maar ging niet echt hard

Weggooien die rommel dus. Het gevaar is inderdaad dat je veel te veel gaat nemen.
Laat 't ook even aan je dealer weten want die weet vast niet wat ie verkoopt. Als de rest 4-MA is dan is het echt een slecht goedje.

Dit is overigens geen research chemical maar gewoon een verkeerde productie. Er is 4-methyl-BMK als grondstof gebruikt in plaats van BMK, kwam vorig jaar vrij veel voor omdat vanuit de overheid extra aandacht werd besteed aan BMK... Resultaat met die grondstof is dus dat je 4-methylamfetamine krijgt in plaats van amfetamine

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

Realities

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Realities zei:
Batr Arie zei:
Om er even op terug te komen: methylamfetamine is 4-ma, het is een verontreiniging van speed en vrij schadelijk.

http://nos.nl/artikel/383346-doden-na-g ... t-4ma.html
http://m.vandaag.be/binnenland/98268_al ... g-4ma.html

Methylamine is 4ma hoor, methylamfetamine is methamfetamine. Punt.

Slotje hierop aub????? :wave:

Eh Methylamine is weer heel wat anders, wel blijven lezen he :grin:

Inderdaad, deze kan op slot

Is methylamine dan niet 4-methylamine? :confused: zoals ik het afkortte 4ma, moest 4-ma zijn. :mrgreen: :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Realities zei:
Is methylamine dan niet 4-methylamine? :confused: zoals ik het afkortte 4ma, moest 4-ma zijn. :mrgreen: :wave:

Dat zal het ongetwijfeld wel zijn, maar je mist het stukje amfet :P

4-ma is 4-methylamfetamine en niet 4-methylamine :P

Maargoed, discussies over termen lijken me niet zo belangrijk :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan