Wat is nou veel?

x_wietje

Experimenterende gebruiker
hej, ik krijg overal reacties dat ik ngal veel doe blowen, bij mij gaat er makkelijk meer dan 10 tot 15 gram wiet in een week op. elke week dan ook. ik krijg al kut benamingen naar me toe gegooid, maar pff :stoned:

ben benieuwd wat jullie roken per week..

whyme

Belezen gebruiker
Een halve tot 1 gram in 2 weken ofzo , en dan probeer ik 1x in de 2 weken blowen aan te houden..

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik smoke pas als ik geen verplichtingen meer heb (school en werk dan).. Elke avond eentje dus tenzij er met vrienden gechillt wordt, maar dan geef je ze ook door dus zoveel extra zou 't niet zijn..

Hoeveel doe je in een joint? 0,3 gram tot 0,5 gram is het bij mij ongeveer... Ik denk dat ik op de 3 - 4 (uitzonderingen misschien 5gram) zit en meer hoeft van mij echt niet. 10 tot 15 gram per week zou mij niet eens lukken

Ewie

Belezen gebruiker
Dat is dus zo'n 2 gram per dag, best veel ja, al heb ik ook welleens een tijd lang zoveel gerookt toen ik zonder werk zat.. Nu doe ik met 2 gram wel een dag of 3...4 wat ik wel netjes vind :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nou, ik heb wel eens een maand 1 joint gerookt dus nog geen gram maar meestal ligt dat toch rond de 10 gram per maand. Maar ik heb wel eens 100 gr in een maand opgerookt. Dat is dan ook wel mijn grootste uitschieter. Ik probeer het langzaam af te bouwen naar weer eens per maand.

smoker41

Experimenterende gebruiker
zit toch ook wel aan de 8-1O gram in de week soms iets meer
en dit toch ook wel bijna 3 jaar
maar ik kan er toch goed met omgaan
moest je weten dat ik verandwoordelijke ben in een bedrijf
ik mijn job altijd al goed heb gedaan
en mijn dagelijks leven of omgang met mensen zeker niet onderlijd

Oom Klaas

Badass junkie
Wat een hoeveelheden zeg... :openmouth:
En de mensen met de hoeveelheden boven de 3 gram per week schrikken niet van hun eigen gebruik en vinden het wel goed zo, of niet?

Wacky

Badass junkie
Ik ben gedurende 15 jaar gradually steeds meer gaan blowen. Het begon natuurlijk met zo af en toe een jointje om de paar weken. De laatste jaren was het ongeveer 5 gram per week.

Je blijft je eigen gebruik relativeren, toen ik af en toe blowde vond ik dagelijks blowen idioot, toen ik elke dag een joint rookte vond ik elke dag 3 joints teveel, toen ik elke dag 3 joints rookte dacht ik dat dat wel weer meeviel. 15 gram per week vind ik nog steeds ziek veel.

cropp

Badass junkie
15 gram=een ruime 2 gram per dag=ongeveer 6/7 jointjes per dag...

oordeel zelf, ik blow zelf tegen de 3 jointjes per dag, en dat is zeker meer geweest, maar ik vind dat jij heel veel blowt...

ik kan er niet eens van genieten als ik zo veel rook :rolleyes: ...

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik vind die getallen hier echt absurd je kan na een tijdje toch niet meer stoned worden dan dat je al bent? da heb ik dan.. In tegenstelling tot bijv bier

Didy

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Ik ben gedurende 15 jaar gradually steeds meer gaan blowen. Het begon natuurlijk met zo af en toe een jointje om de paar weken. De laatste jaren was het ongeveer 5 gram per week.

Je blijft je eigen gebruik relativeren, toen ik af en toe blowde vond ik dagelijks blowen idioot, toen ik elke dag een joint rookte vond ik elke dag 3 joints teveel, toen ik elke dag 3 joints rookte dacht ik dat dat wel weer meeviel. 15 gram per week vind ik nog steeds ziek veel.

haha, hier idem.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
vroeger meerdere zakkies van de shop per week nu doe ik netjes 1 week a 1.5 week per zakje (2-2.5 gram). Meer dan genoeg aan. :smoke: Zoals hier boven al vermeld als je zo veel blowd word het een sleur, na een paar joints word je echt niet meer stoneder en ik vind persoonlijk als ik het minder vaak doe waardeer ik het gewoon veel meer, ik kan er meer van genieten. :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Probeer er eens iets minder in te doen.
Sommige denken dat er perse veel in moet.
't Kan je een hoop geld besparen.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
helemaal mee eens normale pure jointjes vind ik prima hoef niet perse elke keer een L te smoken, al hoe wel het wel lekker is op zijn tijd :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Veel is wat er binnenkort geknipt/gedroogd/gerookt gaat worden, toch nog een goed seizoen geweest. Nu hopen dat rot en die weer vliegjes uitblijven. :stoned:

psych-out

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Wat een hoeveelheden zeg... :openmouth:
En de mensen met de hoeveelheden boven de 3 gram per week schrikken niet van hun eigen gebruik en vinden het wel goed zo, of niet?

heb je gelijk in, ikzelf rook ook meer als 3gr per week, ongeveer 5 a 6 gr / week soms meer,soms minder. het is inderdaad veel teveel maar ik denk dat als je deze hoeveelheden rookt je ook niet meer rookt omdat het alleen chill is maar omdat je wat verslaafd, het gewoon bent van elke dag je aantal jointjes te roken en je je zonder je jointjes verveeld,...

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
heb ook wel periodes gehad dat ik en mn vrienden gewoon zaten te blowen puur uit verveling, is ook weinig te doen in de stad waar ik woon, maar is uiteraard niet de juiste motivatie om te blowen :(

Bovenaan