wat kan ik doen ??

Melksje

Newbie
ik woon in belgië en gebruik sinds de laatste 3 maanden iedere dag coke (werkloos sinds februari, toen is de opmars gekomen), ik heb een grote erfenis geerft wat mij onbeperkt ruimte heeft om te doen wat ik wil.

maar ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag, ik weei niet meer wie ik ben, iik heb in mn leven al veel naar drugs gegrepen omdat ik nooit de problemen .ik weet zelf niet hoe ik eruit ga geraken,
ik ben bang de eerste stap te zetten.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Typisch ><.
Sorry hoor maar ik kan er zelf altijd erg slecht tegen als mensen als ze werkloos geraken zich maar suf beginnen te blowen/dan wel andere drugs gebruiken omdat ze zoveel vrije tijd hebben. Vind het echt belachelijk dat mensen met hun belastingcenten drugs betalen van een ander.. maar dat terzijde.

Het is nu belangrijk dat je inderdaad hulp gaat zoeken voordat je in een negatieve spiraal terecht komt. Je weet wat je probleem is, ik moet zeggen dat ik het al knap vind dat je naar dit forum gekomen bent om dat je probleem voor te leggen.
Dat geld van de erfenis dat je hebt gekregen maakt een hoop mogelijk.
Sta een stil bij het volgende
- Zou de dierbare waarvan je het hebt gekregen zich niet omdraaien in zijn graf als jij zijn/haar geld gebruikt om drugs te kopen? Of..
- Zou de dierbare vreselijk trots op je zijn, en het een goede besteding van zijn/haar geld vinden als je af gaat kicken?

Ik weet wel zeker dat het het laatste is..
Je verslaving is relatief nog niet zo lang bezig, doe er wat aan nu het nog kan...

Succes ermee..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
RosettA_StoneD zei:
- Zou de dierbare waarvan je het hebt gekregen zich niet omdraaien in zijn graf als jij zijn/haar geld gebruikt om drugs te kopen?
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las. En waarom zou je bang zijn voor iets dat je leven alleen maar beter kan maken; stoppen met die troep.

BADJASMAN

Belezen gebruiker
5 gram op een dag..ik weet niet hoeveel je erfenis is, maar als je dagelijks zoveel snuift ben je er zo doorheen. Als het echt veel geld is zou ik er huizen van kopen en verhuren, zodat je iig inkomsten hebt..

Succes. :wave:

Xtc Bob

Belezen gebruiker
dan moet je al rond de 20000 euris hebbe opgesnove :openmouth:
ik zou maar naar een afkick kliniek gaan

Melksje

Newbie
dit is zeker al de 10de keer dat ik probeer reactie te schrijven,
twijfel dus sterk of ik dit zal posten.

ik heb al over de 20.000 genomen maar geld is geen probleem (vraag er niet naar, ik zeg er niets over), ik ben de laatste 2 weken ook beginnen basen,
ik kan weliswaar de drang naar rap naar huis om te basen toch onderdrukken door te snuiven en alchohol.

ik vind het jammer dat de vorige versies die ik heb geprobeerd te schrijven niet heb gepost want daar stonden heel wat gevoelige zakens in waar ik vooruit kwam dat ik nu niet kan herinneren wat ik schreef.

mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ?

ps: deze post geeft mss niet rechtsreeks veel nut maar door reacties zal er voor mijzelf mss paar dingen duidelijker worden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Melksje zei:
mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ?
Go ask Alice, I think she'll know.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
+1

Ik denk serieus dat een LSD trip je inderdaad wel dat extra zetje dat je nodig hebt kan geven.. Of een paddo trip.. ayahuasca, do the math. Het kan je in ieder geval inzichten geven met hoe je het best uit jou situatie kan komen..

Ik weet niet hoe stabiel je bent though.. en hoe oud.. wat je ervaringen zijn met andere drugs..

Maar zo help je jezelf natuurlijk naar de kanker

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Je sloopt heel je lichaam zo hoor. Zoek gewoonweg hulp.
Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .

Maar wees sterk genoeg voor die eerste stap te zetten naar verslavingshulp.
Je zal er altijd mee in je hoofd zitten hoor maar wees sterk genoeg.
je hebt een erfenis doe iets met je leven. Binnenkort is alles op en wat dan.
Dan heb je niets, nu heb je nog een beetje toekomst. Zet alles op een rijtje en zet de eerste stap naar een ontwenningskliniek.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
VidaLoCa zei:
Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .
Hij of zij geeft een cokedealer de kans om binnen no time duizenden euro's te verdienen.. you do the math..
Inderdaad maar toch denk toch een beetje aan de gezondheid ook.
Mijn dealer deed dit en gaf soms nog tips van gebruik niet teveel etc.

Flameon

Badass junkie
Ik denk dat het overbodig is om te zeggen dat je moet afkicken. Als je gaat gebruiken om dingen te vergeten / je beter te voelen dan ben je al verslaafd. Zeker als je dat voor een periode van al 3 maanden doet. Ook al is geld geen probleem, je brengt jezelf wel in de problemen. Nu bestaat er nog de kans om redelijk goed te kunnen stoppen met prof hulp.
Al prof hulp gezocht? Die kunnen je "redden" zoals je dat zelf noemt

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
sjah je kunt kiezen ....

of je doet wat ik veel mensen heb zien doen .. lekker alles verbrassen en je neus en je longen inhijsen net zo lang tot het op is en dan pas hulp gaan zoeken ..

of je gaat nu gelijk hulp zoeken bij bijvoorbeeld het Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (CAD) of gewoon naar je huisarts .. en dan hou je nog wat over voor je oude dag ook ....

en dan heb ik het alleen nog maar gehad over het financiële aspect en niet over hoe en wat er geestelijk, emotioneel en lichamelijk allemaal kan gaan rammelen na een klein poederverslavinkje :)

sterkte :)

hillywood

Newbie
Ik moet zeggen dat idd. 5 gr. per dag héél véél is, ik ben nu zelf een half jaar clean, gebruikte 2,5 gram 4x per week gedurende 2 jaar en kon/kan dat ook makkelijk betalen.

Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken in je leven en daarna te beseffen dat je daar niet toe in staat zal zijn als je zo doorgaat. Het is vervolgens belangrijk om stappen te ondernemen om je uit die cirkel te komen, je hebt toch genoeg geld: ga dan op reis! Ga op vakantie, minstens 3-4 maanden lang! Stap uit die omgeving die je nu ziek maakt. Zoek de zon op, ga dingen zien. Volg een cursus duiken en flikker je mobiele telefoon ook gelijk ff weg ,dan word je ook niet gebeld door mensen uit dat milieu. Het is de ideale drempel, omdat je toch niet zo snel terug kan komen in je omgeving.

Let me know if you need more help.

Melksje

Newbie
hillywood zei:
Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken.

alles is al verneukt door de jaren.
ik heb noit moeite voor iets gedaan. ik weet niets, voel me dom (heb hoog iq maar gebruik het niet).
ik heb geen doel, ik weet niet wat ik wil. ik heb mezelf al lang geleden opgegeven.

ps: ik ben ondertussen al 2 weken ook aan het basen. geraak daar ook niet meer van :confused:

Hylke

Belezen gebruiker
Even ter lering en vermaak, jouw geval doet me erg denken aan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XF95-0SHaU
Lebbis - verslavingen (uit zijn show het Kwaad)

Ik denk dat iedereen op zijn eigen manier het doorzettingsvermogen ontbeert om dingen te doen die nodig zijn. Of dit nu hard studeren, of stoppen met roken, of eens wat minder tv te kijken, of eens wat meer te gaan sporten of afkicken van coke is. Niemand is onbreekbaar voor verleidingen, en als ik het zo lees is jouw verleiding behoorlijk groot.

Misschien moet je gewoon accepteren dat je dit niet in je eentje op kunt lossen, dat je er de kracht niet voor hebt. Er zijn genoeg mensen waar je met dit soort problemen aan kunt kloppen. Mensen die daarvoor opgeleid zijn, of die het zelf al eens doorgemaakt hebben, wij zijn ook maar mensen op een forum. Zelfs al zouden wij weten wat je zou moeten doen, als jij jezelf al niet kunt dwingen om te stoppen, hoe moeten wij dat dan ooit bereiken?
Tuurlijk, dit is heel wat makkelijker dan een echte stap te zetten, maar bekijk de situatie rationeel; je zou zoveel winnen als je er echt iets aan zou gaan doen. Wil je dat die zooi je leven beheerst?

Vanadesse

Wijs gebruiker
Melksje zei:
.ik weet zelf niet hoe ik eruit ga geraken,
ik ben bang de eerste stap te zetten.
Waar ben je bang voor? Wat heb je te verliezen?

Je hebt een ernstige verslaving waar je niet zomaar vanaf zult komen. Alleen JIJ kan jezelf helpen. Anderen kunnen niet voor jou afkicken, dat zul je toch echt zelf moeten doen. Afkicken gaat met vallen op opstaan, maar als je valt ben je geen loser. Je bent pas een loser als je niet meer durft op te staan.

Bedenk nog eens bij jezelf wat je te verliezen hebt? Je coke vriendjes? Alles was toch al verneukt door de jaren heen zei je, maar word het dan niet eens tijd dat je dat gaat herstellen? Dat je een nieuwe start maakt in je leven?

Zoals hier meer is gezegd: Stap uit die omgeving. Ga er tussenuit en leer het leven opnieuw ontdekken, leer weer hoe fijn het leven is zonder drugs. Gooi de nummers van dealers weg, etc etc...

Succes en veel sterkte!

Hylke

Belezen gebruiker
Dat jij zo'n topic opent lijkt me teken genoeg dat je het zelf niet meer zo wil.

Wat wil je nu eigenlijk? Hoe wil je iets uitmaken? Wat wil je bereiken?
Niets? Best, ga dan lekker snuiven, totdat je geld op is, of totdat je er aan doodgaat.
Tsja de keuze tussen een leuk leven, en een kutleven is nu eenmaal moeilijk....

JackS

Newbie
ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag

Ik denk dat je behoorlijk genept wordt met de coke die je koopt. Als je een qualitatief goed product hebt, lijkt het mij onmogelijk om 5 gram op een dag te gebruiken.

Tijd om te stoppen, lijkt mij. Zoek een zinvolle tijdsbesteding. Als je geen betaald werk kan vinden, probeer dan ergens vrijwilligers werk te doen. Als je de hele dag zinvol bezig bent, ga je zowiezo minder gebruiken.

Je zit nu duidelijk in een cirkeltje waar je alleen uit kunt komen door een geheel andere weg in te slaan.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
je ziet de mooie dingen van het leven ook pas weer in als je afgekicked ben,, denk maar aan je kleine kind zijn periode,, daar had je ook nog geen sos nodig om je goed te voelen.. waarom nu dan wel? nou omdat je verslaaft bent, en er word niet voor niets gezecht dat harddrugs je leven kan verneuken,,
ga nu snel idd minstens 3/4 maanden op vakantie zonder je drugs! en doe aan een ayahuasca meeting mee !!

PsychedelicTeacher

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Melksje zei:
Go ask Alice, I think she'll know.
.

Ik snap dat je deze opmerking maakt vanuit het oogpunt om te helpen, maar ik zou niet zo snel een LSD-trip als medicijn voorschrijven, gezien het feit dat je vrij weinig weet over haar verdere achtergrond of geestelijke gesteldheid.

Mijn tip zou zijn is niet hulp zoeken op een drugsforum, maar hulp zoeken bij instellingen die al meer dan 50 jaar mensen met verslavingen behandelen en alles ervan weten.

kortom: neem contact op met professionals zoals psychologen en verslavingsdeskundigen, niet met mensen van een drugsforum die klinkklare nonsense kunnen verkopen. Tuurlijk zijn er hier hele goede adviezen e.d. maar als jij gered wilt worden van brand bel je de brandweer, als je gered wilt worden ververslaving bel je een afkickkliniek/verslavingsdeskunde.

Groetjes & no offense @ exceptionalinsight

celfor

Hallo melksje,
Jij maakt veel uit!
Ik lees dat je in Belgie woont (ik ook trouwens, hey!), je bent werkloos sinds februarie en de laatste drie maanden gebruik je dagelijks cocaine.
Je hebt geld geerfd wat je de mogelijkheid geeft te doen wat je wil.
Je gebruikt ondertussen 5gram coke per dag en hebt het gevoel dat je niet meer weet wie je bent.
Je geeft aan dat je altijd naar drugs hebt gegrepen als (of omdat) je problemen hebt.
Je weet niet hoe je hieruit moet geraken en je bent bang om de eerste stap te zetten.
In je tweede post zeg je dat je al meermaals een reactie trachtte te schrijven maar dat je erg twijfelde en deze dus niet postte.
Je hebt al heel wat geld uitgegeven aan coke, 20000€, en je bent inmiddels ook beginnen basen.
Snuiven en alcohol helpen je om de drang naar basen te onderdrukken.
Je vind het jammer dat je je reacties niet hebt gepost omdat daar gevoelige zaken instonden.
Je kan je nu niet meer herinneren wat erin stond.
Je zegt dat je grootste probleem is dat je nooit wat uit jezelf doet, je wil al heel je leven door iemand gered worden maar dat lukt nooit.
Je vraagt je af waarom je steeds vlucht en de realiteit niet kan trotseren.
Je hoopt dat de reacties op je post een paar dingen duidelijk maken voor jezelf.
In je volgende post schrijf je dat alles al verknoeid is door de jaren.
Je hebt nooit moeite voor iets gedaan, ondanks je hoge iq weet je niet veel en je voelt je dom.
Je zegt dat je geen doel hebt, je weet niet wat je wil en je hebt jezelf al lang geleden opgegeven.
Je laat weten dat je inmiddels twee weken aan het basen bent en je geraakt daar niet meer vanaf.
In je post van 24/07 beaam je dat je beter een nieuwe start kan maken, je vraagt je echter af waarom, je vind dat je niet veel uitmaakt.
Ok Melksje, heb ik jou situatie hiermee goed samengevat?

celfor

vervolg..
Erg goed dat je het initiatief neemt om een oplossing te zoeken, dat is een belangrijke stap.
Hoewel je het einde van de lange zwarte tunnel (nu) niet ziet, stap je er toch naartoe.
De eerste stap heb je al genomen.
Verder geef ik je graag deze tips;
Neem contact op met de drugslijn, dat is volledig annoniem en het verplicht je tot niets.
Zolang je drugs gebruikt kan je best een zekere 'regelmaat' in je drugsbruik brengen: hou je aan bepaalde hoeveelheden, tijdstippen van gebruik, gebruik geen andere of nieuwe drugs bij, begin niet met spuiten,..
Blijf goed eten, eet veel verse voeding.

http://www.druglijn.be

dzN

Belezen gebruiker
Hallo, ik heb een vriend gehad die zowat hetzelfde probleem had zoals jij!

Hij gebruikt nu al meer dan 1 jaar coke, kdenk bijna 2 jaar!

Het begon met een joint. Na dat hoofdstuk af te sluiten begon hij aan een nieuw hoofdstuk : Cocaine.

Hij was zeer verslaafd, ik zag die jongen steeds verder en verder in de problemen geraken. Ik gebruikte zelf aventoe met hem, maar nog zag ik hoe hij steeds meer en meer wou.

Dus begon ik hem wiet uit te delen. Ja klinkt niet logisch , maar sinds ik dit gedaan heb, smoked hij regelmatig een joint. Hij gaat nu veel werken, heeft veel geld, en heeft geen problemen om nee te zeggen tegen cocaine.

Ik vind dat een joint helpt , tegen het afkicken. Het relaxed, laat je zorgen wegvallen.

Hij heeft overlaatst nog 1 keer gebruikt en zeer goed onder controle gehouden. Hij gebruikt nu nog maar de helft , waar hij normaal de hele avond met doet!

Ik kan het niet uitleggen, maar het houden bij een zelfde drugs, wekt alleen een verslaving op vind ik. Als je gaat afwisselen heb je niet steeds trek in cocaine, want daar heb ik ook een tijdje gedaan, terwijl ik geen problemen had voor er af te blijven ( smoker ) en de andere daar zaten te stressen als ze niets hadden! ( gestopte smokers...) Nja

ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nja oké een joint is ook verslavend , maar toch beter als cocaine!

Het leert je afbouwen.

Veel sterkte! :wave:

dzN

Belezen gebruiker
VidaLoCa zei:
ExceptionalInsight zei:
VidaLoCa zei:
Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .
Hij of zij geeft een cokedealer de kans om binnen no time duizenden euro's te verdienen.. you do the math..
Inderdaad maar toch denk toch een beetje aan de gezondheid ook.
Mijn dealer deed dit en gaf soms nog tips van gebruik niet teveel etc.

Ja je kan alleen maar hopen dat er zoveel mensen zijn.. Je hebt geluk of geluk gehad met zo iemand. Er zijn egt weinig mensen zo!

Wel jammer...

:wave:

bartje_v

Stoppen zolang er nog geld is, is altijd een probleem ..

Ik zat 8 jaar geleden ook met zo'n probleem gebruikte vaak in het weekend maar meer niet, tot er een hele grote zak arriveerde ... binnen 2 maanden zat ik dagelijks aan de basepijp.....En toen deed ik de uitvinding om zelf dan maar groot in te gaan kopen, veel goedkoper per 25 gram ... maar toen werd het dag en nacht roken

uiteindelijk ben ik naar de CA gegaan in nederland ... http://www.ca-holland.org

Mischien wel eens leuk om geld te besteden aan een treinreis of benzine en naar een meeting te gaan. Ik ben nu een 8 jaar clean maar heb nog altijd spijt van al dat geld ...

Groeten Bart

Melksje

Newbie
JackS zei:
ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag

Ik denk dat je behoorlijk genept wordt met de coke die je koopt. Als je een qualitatief goed product hebt, lijkt het mij onmogelijk om 5 gram op een dag te gebruiken.

.

1 gr was in mn enkel snuiven 0.8gr
en als je 24 uur(dag of 3-4) doorfeest, drinkt snuif je makklijk 5 gram (4gr dus erdoor)

nu als je het goedje dan kuist. (weliswaar 1 volle gr) haal je er 0.8, 0.9 uit.
wat in mijn ervaring dus wel goeie coke is..

celfor zei:
Hallo melksje,
Jij maakt veel uit!
Ik lees dat je in Belgie woont (ik ook trouwens, hey!), je bent werkloos sinds februarie en de laatste drie maanden gebruik je dagelijks cocaine.
Je hebt geld geerfd wat je de mogelijkheid geeft te doen wat je wil.
Je gebruikt ondertussen 5gram coke per dag en hebt het gevoel dat je niet meer weet wie je bent.
Je geeft aan dat je altijd naar drugs hebt gegrepen als (of omdat) je problemen hebt.
Je weet niet hoe je hieruit moet geraken en je bent bang om de eerste stap te zetten.
In je tweede post zeg je dat je al meermaals een reactie trachtte te schrijven maar dat je erg twijfelde en deze dus niet postte.
Je hebt al heel wat geld uitgegeven aan coke, 20000€, en je bent inmiddels ook beginnen basen.
Snuiven en alcohol helpen je om de drang naar basen te onderdrukken.
Je vind het jammer dat je je reacties niet hebt gepost omdat daar gevoelige zaken instonden.
Je kan je nu niet meer herinneren wat erin stond.
Je zegt dat je grootste probleem is dat je nooit wat uit jezelf doet, je wil al heel je leven door iemand gered worden maar dat lukt nooit.
Je vraagt je af waarom je steeds vlucht en de realiteit niet kan trotseren.
Je hoopt dat de reacties op je post een paar dingen duidelijk maken voor jezelf.
In je volgende post schrijf je dat alles al verknoeid is door de jaren.
Je hebt nooit moeite voor iets gedaan, ondanks je hoge iq weet je niet veel en je voelt je dom.
Je zegt dat je geen doel hebt, je weet niet wat je wil en je hebt jezelf al lang geleden opgegeven.
Je laat weten dat je inmiddels twee weken aan het basen bent en je geraakt daar niet meer vanaf.
In je post van 24/07 beaam je dat je beter een nieuwe start kan maken, je vraagt je echter af waarom, je vind dat je niet veel uitmaakt.
Ok Melksje, heb ik jou situatie hiermee goed samengevat?

het klopt perfect.

update : ik vlucht steeds meer en meer. ik vrees voor volgende symptonen!!
ik ben me ervan bewust dat de coke het doet (wat me wel realistischer houdt) maar dat lukt niet altijd..

1ste doel: basen moet minderen, liter melk drinken achter mn base. zo weinig mogelijk basen!
ik zal proberen terug meer te snuiven. meer in beweging te blijven. (had ik veeeeel beter onder controle. om jammergenoeg maar te zeggen super goed..)

ik denk dat dit toch een 1ste stap is. ? nee ?

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Stort gewoon al het geld naar mijn rekening, heb je niks meer om op te snuifen :tearsofjoy:

Maargoed, je klinkt heel zwak in je verhalen, denk dat je toch echt hulp moet zoeken, als je toch genoeg geld hebt kun je makkelijk jezelf laten opnemen ergens dwangmatig en met behulp van die mensen afkicken, of je moet het zelf doen. :wave:

Peace! :hearteyes:

celfor

Hallo melksje,

Je neemt zeker stappen:
-je erkent je probleem,
-je zoekt naar een oplossing; je vraagt om advies/hulp.
-je stelt jezelf het doel om zo min mogelijk te basen.
-Je werkt alvast aan je gezondheid; zo drink je een liter melk na het basen en je gaat weer vaker bewegen.

In je reactie op Jacks' post lees ik dat er na het cleanen van 1gr coke nog 0,8-0,9gr overblijft.
Hieruit blijkt dat je erg zuiver coke gebruikt.(Zuiverder zal je hem niet vinden, lijkt mij)

Wees dus voorzichtig met coke-snuiven als je minder gaat basen.
Let erop dat je niet (onbewust) teveel gaat snuiven om de intense roes van het basen te kompenseren.
Je vlucht momenteel meer en meer: dat deed je de laatste tijd door regelmatig te basen.
Omdat je de roes van het basen gewoon bent, is het effect van enkel snuiven mogelijk niet genoeg wanneer je de realteit wil ontvluchten.
De kans is dan groot dat je alsnog gaat basen of erg veel gaat snuiven (mogelijk in combinatie met alcohol).
Let op dat je niet gaat basen als je al redelijk wat gesnoven hebt.
Je gebruikt erg zuivere coke, wees dus voorzichtig, ook met enkel snuiven!

Ik wil je niet de les spellen, ik ben bezorgd: een overdosis is erg gauw gebeurd, zeker met zulke zuivere cocaine.

Ik merk dat je nog geen reactie gaf op de raad die velen hier gaven om proffesionele hulp te zoeken.
Mag ik je vragen hoe je daar tegenaan kijkt?
Heb je verder nog iemand (familie, vrienden) waarbij je terrecht kan?

Naast de klassieke ontwenningsklinieken/afkickcentra bestaan er nog andere mogelijkheden:
Je kan bijvoorbeeld kiezen voor een luxe ontwenningsoord: het is een soort hotel, je hebt er alles zoals in een luxe hotel: fitness,zwemembad,sauna, massage, bubbelbad, bar, een restaurant, luxueuze kamer, roomservice,..
Je krijgt de beste medicatie en een volledige medische begeleiding zodat je je op geen enkel moment slecht voelt.
Professionele begeleiders helpen je op elk ogenblik.
Er worden activiteiten georganiseerd, dat kan vanalles zijn: een strandwandeling , barbecue's, paardrijden,surfen, zeilen,bungeejumpen..
Vaak maken mensen er meteen ook wat goeie vrienden bij..
Er zijn luxe-oorden speciaal voor jongere mensen als je dat leuker lijkt.
Mocht het je interesseren laat me dan iets weten en dan zoek ik de adressen voor je op.

Hou je goed, Grtz, clfr.

celfor

O ja, mischien dit nog; de hotels zijn prachtig gelegen (Spanje, Portugal, Zuid Afrika,..)
De begeleiding spreekt alle talen, ook nederlands.
Je hebt er alle privacy en vrijheid zoals in een gewoon hotel..

Melksje

Newbie
ik heb zeer veel last van zware hoest, krijg telkens veel as door.
ik krijg niets meer doorgesnoven wat me zeer weinig goed effect heeft van de coke.
en ik drink heel veel alchohlol celfor, om nog te antwoorden, ben ook verslaafd aan. ik bibber enorm als ik niet heb gedronken. en base altijd samen met snuiven. ik doe niets anders dan snuiven waar ik bijna geen effect meer van heb

hoe gaat die oorden precies in het werk ?

celfor

Hallo Melksje,

Ik ben een Belgje uit Vilvoorde die hier af en toe eens op het forum komt..

Ik las je berichtje.. tracht ondanks alles toch de moet niet te verliezen he!
Een opname in een luxe-ontwenningsoord kan binnen de 24h geregeld worden, je wordt dan thuis afgehaald, naar het vliegveld gebracht en een dag later zit je in een paradijs.
Tijdens de reis kan je gerust alcohol drinken in het vliegtuig.
Daarna krijg je de beste medicatie zodat je je op geen enkel moment slecht voelt of enige last hebt van ontwenningsverschijnselen..

Meer info vind je hier: http://www.cascadeverslavingszorg.com/

Kies eerst 'klinieken' en vervolgens 'klinieken in het buitenland'
Portugal of Capetown Zuid-Afrika lijkt me wel een leuke keuze.

Ik hoop dat je de stap neemt!!

Mocht je het om een of andere reden toch niet zien zitten laat dan iets weten, er zijn nog andere gelijkaardige luxe-ontwenningsoorden die bijvoorbeeld dichter bij huis zijn of minder duur zijn.
Grts, celfor.

PsychedelicTeacher

je ziet natuurlijk gelijk dat celfor een recruiter is aangezien hij een actieplanlijstje voor zich heeft liggen (luisteren samenvatting, doorvragen + naar de gewenste hulp sturen).

Maar allemaal des te beter toch! zn kliniek is gewoon het beste, een dure of goedkope allemaal best, als je maar clean word..... als celfor maar niet der kasteel leegrooft als ze aan het afkicken is :stoned:

Bovenaan