Hallo melksje,
Je neemt zeker stappen:
-je erkent je probleem,
-je zoekt naar een oplossing; je vraagt om advies/hulp.
-je stelt jezelf het doel om zo min mogelijk te basen.
-Je werkt alvast aan je gezondheid; zo drink je een liter melk na het basen en je gaat weer vaker bewegen.
In je reactie op Jacks' post lees ik dat er na het cleanen van 1gr coke nog 0,8-0,9gr overblijft.
Hieruit blijkt dat je erg zuiver coke gebruikt.(Zuiverder zal je hem niet vinden, lijkt mij)
Wees dus voorzichtig met coke-snuiven als je minder gaat basen.
Let erop dat je niet (onbewust) teveel gaat snuiven om de intense roes van het basen te kompenseren.
Je vlucht momenteel meer en meer: dat deed je de laatste tijd door regelmatig te basen.
Omdat je de roes van het basen gewoon bent, is het effect van enkel snuiven mogelijk niet genoeg wanneer je de realteit wil ontvluchten.
De kans is dan groot dat je alsnog gaat basen of erg veel gaat snuiven (mogelijk in combinatie met alcohol).
Let op dat je niet gaat basen als je al redelijk wat gesnoven hebt.
Je gebruikt erg zuivere coke, wees dus voorzichtig, ook met enkel snuiven!
Ik wil je niet de les spellen, ik ben bezorgd: een overdosis is erg gauw gebeurd, zeker met zulke zuivere cocaine.
Ik merk dat je nog geen reactie gaf op de raad die velen hier gaven om proffesionele hulp te zoeken.
Mag ik je vragen hoe je daar tegenaan kijkt?
Heb je verder nog iemand (familie, vrienden) waarbij je terrecht kan?
Naast de klassieke ontwenningsklinieken/afkickcentra bestaan er nog andere mogelijkheden:
Je kan bijvoorbeeld kiezen voor een luxe ontwenningsoord: het is een soort hotel, je hebt er alles zoals in een luxe hotel: fitness,zwemembad,sauna, massage, bubbelbad, bar, een restaurant, luxueuze kamer, roomservice,..
Je krijgt de beste medicatie en een volledige medische begeleiding zodat je je op geen enkel moment slecht voelt.
Professionele begeleiders helpen je op elk ogenblik.
Er worden activiteiten georganiseerd, dat kan vanalles zijn: een strandwandeling , barbecue's, paardrijden,surfen, zeilen,bungeejumpen..
Vaak maken mensen er meteen ook wat goeie vrienden bij..
Er zijn luxe-oorden speciaal voor jongere mensen als je dat leuker lijkt.
Mocht het je interesseren laat me dan iets weten en dan zoek ik de adressen voor je op.
Hou je goed, Grtz, clfr.