Hallo,
ik ben nieuw hier, ik heb me geregisteerd want ik heb een vraag/probleem:
Ik ben 16 jaar
Ik ben ong. half uur geleden aangehouden door politie. Het voorval:
Ik was buiten op een openbare plek een joint aan het DRAAIEN.
Het wasn niet voor mij. Staat ook in de verklaring van de politie.
De verklaring:
Het wiet is niet van mij, ik draaide de joint voor iemand anders aangezien in mijn woonplaats geen shop is en waar ik was wel.
Ik wist niet dat dit niet mogt
Wat kan ik verwachten nu?
het wiet is ingenomen.
Ik hoefde ook niet mee naar het bureau. We hebben op de plaats delict een verklaring afgelegd.
Mijn handtekening staat eronder.
Gelieve zo spoedig mogelijk reageren.
Bij voorbaat dank
ik ben nieuw hier, ik heb me geregisteerd want ik heb een vraag/probleem:
Ik ben 16 jaar
Ik ben ong. half uur geleden aangehouden door politie. Het voorval:
Ik was buiten op een openbare plek een joint aan het DRAAIEN.
Het wasn niet voor mij. Staat ook in de verklaring van de politie.
De verklaring:
Het wiet is niet van mij, ik draaide de joint voor iemand anders aangezien in mijn woonplaats geen shop is en waar ik was wel.
Ik wist niet dat dit niet mogt
Wat kan ik verwachten nu?
het wiet is ingenomen.
Ik hoefde ook niet mee naar het bureau. We hebben op de plaats delict een verklaring afgelegd.
Mijn handtekening staat eronder.
Gelieve zo spoedig mogelijk reageren.
Bij voorbaat dank
