Wat luister je nu?

ljuv

DF-koningin
Geen dank! Nostalgisch tot op het bot!

In de tijd dat ik deze band leerde kennen, was ik 14 of 15. Ze kwamen nooit naar Nederland, tot in 2013 Hail to the King uitkwam...

Avond van m'n leven gehad! Woooooooo :hearteyes:
Fucking looooooove it, ik leerde ze dus rond 2012/2013 pas kennen hahaha, door mijn ex vooral. Maar inderdaad siiiiiick nostalgisch man.

Lemmy

Badass junkie
Vergeet de huidige incarnatie van Fleetwood Mac, dit is waar je moet zijn.

Alles klinkt perfect, en ook een dikke pluim voor Jess Harwood, die de (toen) letterlijk doorgesnoven en doorzopen stem van Stevie Nicks niet alleen benaderd, nee, meer zelfs: ze klinkt identiek.

Leuk weetjes: Stevie kon tijdens de opnames van Tango In The Night niet eens deftig op haar benen staan (ook letterlijk...), zo goed smaakte de brandy. Vandaar ook dat ze maar op één nummer, Little Lies, de achtergrond/co-lead zang verzorgt en maar op drie de leadvocalen. Het nummer "Welcome To The Room... Sara" gaat over haar opname in het afkickcentrum.

Don Draper

Badass junkie
Misschien gruwelen mensen hiervan maar krijg kippenvel nog steeds hoe deze songfestival editie de kaart heeft gezet voor alle anderen hierna. Fantastisch, deels door Nederlanders gerealiseerd, geregiseerd, opgebouwd en camerawerk wat door zo'n beetje alle publieke omroepen van Europa wordt uitgezonden. Jammer dat mensen alleen een vrouw met baard hierin zien. Of misschien is dat een compliment voor de makers. Het is maar hoe je het ziet.

MaddMonkey

Badass junkie
@ljuv niks sads aan. Ouder/volwassener worden maakt aantrekkelijker imo. That's all. Sommigen houden alleen van jonge chicks, ga je lekker voor hen forever 21 blijven :kissingclosed:

MaddMonkey

Badass junkie

Na m'n 21e ook met tegenzin verjaardagen gevierd.
Ik eerst ook wel, maar ouder worden heeft zijn charme als je het leven durft te omarmen en benadert voor wat het is. Namelijk een reis die vroeg of laat ergens eindigt. Elke dag dat je wakker wordt, proberen te leven. Dan is een verjaardag/oud of nieuw of iets soortgelijks nuttig om te reflecteren op hoe dat het afgelopen jaar is gegaan en waar je aan wil werken.

MetalGuy

Badass junkie
Ik eerst ook wel, maar ouder worden heeft zijn charme als je het leven durft te omarmen en benadert voor wat het is. Namelijk een reis die vroeg of laat ergens eindigt. Elke dag dat je wakker wordt, proberen te leven. Dan is een verjaardag/oud of nieuw of iets soortgelijks nuttig om te reflecteren op hoe dat het afgelopen jaar is gegaan en waar je aan wil werken.
Zo is dat! 💪🏻❤️

MetalGuy

Badass junkie
Door dit album had ik een nieuwe term bedacht, wanneer m'n ma weer eens een nieuwe bank of stoelen in huis haalde en de oude zooi weg moesten geven... En we pasten meer dan eens niet door deuren met de dingen die we versleepten:

''Parels voor de Zwervers!''

• Love
Waarderingen: ljuv

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Is dit je tong-nummer? :tearsofjoy:

Anyway, thanks voor het delen. Dit nummer hoorde ik voor het eerste op de radio in de auto tijdens een road trip in West USA. Doet me daar sterk aan denken. :hearteyes: (Had een vervelende reisgenoot, maar de landschappen waren mooooooi.)

• Love
Waarderingen: ljuv
Bovenaan