Wat luister je nu?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tijdloze klassieker! :redheart:
Yes sir!

Het grappige is, dit is normaal niet het soort muziek dat ik luister, maar dit nummer is zo briljant dat ik er ontzag voor heb. Zijn stem en zijn gitaarspel lijkt compleet moeiteloos voor Knopfler, maar er zitten zoveel nuances in. Hij speelt er gewoon mee en heeft hier zo'n plezier in dat je het kunt zien en horen. Briljant!

En inderdaad tijdloos. Dit zal altijd goed zijn.

MetalGuy

Badass junkie
Yes sir!

Het grappige is, dit is normaal niet het soort muziek dat ik luister, maar dit nummer is zo briljant dat ik er ontzag voor heb. Zijn stem en zijn gitaarspel lijkt compleet moeiteloos voor Knopfler, maar er zitten zoveel nuances in. Hij speelt er gewoon mee en heeft hier zo'n plezier in dat je het kunt zien en horen. Briljant!

En inderdaad tijdloos. Dit zal altijd goed zijn.
Met dat je dit zegt, denk ik dat je dit ook wel mooi vindt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Met dat je dit zegt, denk ik dat je dit ook wel mooi vindt:

Wauw! Wat kan die man spelen!

Ik kende dit nummer niet, maar alleen zijn (unieke) stem al heeft iets nostalgisch voor mij. Ons vader had vroeger geregeld Dire Straits aan staan in de auto. Terug van visite als klein kind op de achterbank, buiten donker en luisterend naar 80's en 90's muziek. Onlosmakelijk van die periode in mijn leven. :redheart:

Gek dat het dan toch niet muziek is die ik uit mezelf gauw op zou zetten. Misschien ook wel omdat het niet echt achtergrond muziek is, maar iets waar je echt even voor moet gaan zitten en echt luisteren.

MetalGuy

Badass junkie
Wauw! Wat kan die man spelen!

Ik kende dit nummer niet, maar alleen zijn (unieke) stem al heeft iets nostalgisch voor mij. Ons vader had vroeger geregeld Dire Straits aan staan in de auto. Terug van visite als klein kind op de achterbank, buiten donker en luisterend naar 80's en 90's muziek. Onlosmakelijk van die periode in mijn leven. :redheart:

Gek dat het dan toch niet muziek is die ik uit mezelf gauw op zou zetten. Misschien ook wel omdat het niet echt achtergrond muziek is, maar iets waar je echt even voor moet gaan zitten en echt luisteren.
Mooi hé?

Dire Straits, tja, ook ik ben ermee groot gebracht. Later weliswaar, want we hadden op cassette Nirvana, Pearl Jam en The Cranberries in de auto.

Een jaren '90 Toyota Corolla, kan ik me nog herinneren...

Maar hoe het ook zij, de herinnering blijft!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooi hé?

Dire Straits, tja, ook ik ben ermee groot gebracht. Later weliswaar, want we hadden op cassette Nirvana, Pearl Jam en The Cranberries in de auto.
Die zijn anders ook niet mis, maar die heb ik zelf moeten ontdekken! In mijn Grunge periode. :wink: Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam, Nirvana. Top bands!

Een jaren '90 Toyota Corolla, kan ik me nog herinneren...
Grappig hoe je zulke warme herinneringen kunt hebben aan zoiets als een simpele auto hè! De beleving van een kind. :relaxed:

Maar hoe het ook zij, de herinnering blijft!
Yes!

MetalGuy

Badass junkie
Die zijn anders ook niet mis, maar die heb ik zelf moeten ontdekken! In mijn Grunge periode. :wink: Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam, Nirvana. Top bands!

Grappig hoe je zulke warme herinneringen kunt hebben aan zoiets als een simpele auto hè! De beleving van een kind. :relaxed:

Yes!
Ie hoal't mie de woord'n uut de bakkes!

Nee maar echt. Dat is echt zo. Ik weet nog, een zilveren Toyota Corolla. Zitten zusje en ik daar achterin, zonder gordel, papa en mama al rokend, waar menig media het tegenwoordig als kindermishandeling ziet...

Wat dat betreft waren de tijden beter. We hebben er allebei niks aan overgehouden, dus wat...? :neutral:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Vanaf 2:14 is het alsof 'ie je brein in vloeit. God i love liquid DnB!

Ik moet echt weer eens LSD doen en dan een luistersessie van 8 uren houden.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan