Robert67
Belezen gebruiker
Vet
Heb je hem al live gehoord?
Corey Taylor is een held.
Vet
Heb je hem al live gehoord?
Corey Taylor is een held.
Die 'acidsounds' ben ik ook wel fan van 'het 303 geluid', heb zelf thuis zo'n bakje staan TB-3..de goedkopere versie.
Verder is het ook...sommige muziekstijlen die ik vroeger niet bijster interessant vond ben ik later ook meer gaan waarderen door er met een neutrale geest in te duiken en de ervaring mee te pikken. Maar hardcore/hardstyle/tekno... ik heb het geprobeerd met een neutrale geest maar het werkt helaas niet voor me, wie weet later misschien, zeg nooit nooit
Maar heel de opzet... een zone creëren waarin mensen een bepaalde vrijheid kunnen ervaren, zichzelf kunnen zijn, samenhorigheid, respect,... vind ik wel een mooie insteek. Ff ontsnappen uit de wirwar van de maatschappij. Hier kan ik alleen maar achter staan.

@LucidLucy
Bekijk bijlage 51339Bekijk bijlage 51340
Hier is mijn speelgoed, ik gebruik het wel dagelijks. N1 hobby, steeds vernieuwend, elke dag anders.
Dat setje luister ik later eens, ben nu in een downtempo vibe
OT: shpongle CD
Ik doe alles louter op synths. Roland Gaia sh-01/ Roland TR-8/ Ronald TB-3/ Ronald VT-3.. ze zijn allemaal met elkaar geconnecteerd en gesynchroniseerd. Computer komt er niet aan te pas. Alles wat ik nodig heb zit reeds in deze apparaten de TR-8 is voor de beats/rythms.Vet! 😍
Doe je alles op de synths of gebruik je ook veel DAW?
Ik heb destijds getwijfeld om wat synthesizers aan te schaffen om te zien of het dan meer ging voelen als 'spelen'.
Maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik ook steeds minder muziek ging maken. Maarja, teveel achter de laptop vond ik ook niet leuk 😂
Terwijl het echt een super vet gevoel is als je in flow iets kan spelen.
Ik doe alles louter op synths. Roland Gaia sh-01/ Roland TR-8/ Ronald TB-3/ Ronald VT-3.. ze zijn allemaal met elkaar geconnecteerd en gesynchroniseerd. Computer komt er niet aan te pas. Alles wat ik nodig heb zit reeds in deze apparaten de TR-8 is voor de beats/rythms.
Eenmaal in de flow kom je er later pas achter hoeveel uur je hieraan hebt gespendeert
OT: mindsphere CD