Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Pa vertelde me gister dat hij deze soundtrack die hij van me had gekregen aan had staan in de auto met mijn 4 jarige nichtje erbij en dat ze het geweldig vond want dit is 1 van haar favoriete nummers. :tearsofjoy: :hearteyes:

Ik blijf me soms verbazen over haar bad-ass smaak in dingen voor een 4 jarig meisje. Geweldig! En pa begint het ook te waarderen met het symfonische orkest en zo.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Pa vertelde me gister dat hij deze soundtrack die hij van me had gekregen aan had staan in de auto met mijn 4 jarige nichtje erbij en dat ze het geweldig vond want dit is 1 van haar favoriete nummers. :tearsofjoy: :hearteyes:
Schuilt er diep in jou een Noorman ofzo? Ik zie meermaals jou muziekkeuze voorbij komen en dan denk ik...dit is een viking vermomt als Nederlander. :tonguewink:
OT:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Schuilt er diep in jou een Noorman ofzo? Ik zie meermaals jou muziekkeuze voorbij komen en dan denk ik...dit is een viking vermomt als Nederlander. :tonguewink:
OT:
Haha, kom wel uit het noorden maar niet zo noords. :wink:

Nee gewoon een grote interesse in vooral talen (Noors, Deens geleerd en nu IJslands aan het leren) en daarbij een grote liefde voor het land Noorwegen (prachtige reizen gedaan, ongelofelijke natuur!). En ga waarschijnlijk deze maand voor het eerst naar Zweden, maar staat nog niet helemaal vast. Maar bij het leren van die talen, kijken van films daarin en lezen over de oude Noordse/Germaanse cultuur is mijn interesse erin steeds meer gegroeid.

O ja en een groot deel van mijn interesse erin komt ook door de gameserie God of War, specifieker de nieuwste serie die zich in Scandinavië afspeelt. Ben een groot fan van die gameserie! De muziek die ik luister (in dit "genre" althans) komt veelal uit die games.

Het is 1 van mijn grote interesses, die op het moment even op de voorgrond lijkt te staan.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee gewoon een grote interesse in vooral talen (Noors, Deens geleerd en nu IJslands aan het leren) en daarbij een grote liefde voor het land Noorwegen (prachtige reizen gedaan, ongelofelijke natuur!). En ga waarschijnlijk deze maand voor het eerst naar Zweden, maar staat nog niet helemaal vast. Maar bij het leren van die talen, kijken van films daarin en lezen over de oude Noordse/Germaanse cultuur is mijn interesse erin steeds meer gegroeid.
Jeg merker at det er en viking i deg som vil ut. Slipp vikingen vil jeg si. Slå i bordet med Thors hammer og hev deg, en gang for alle. rødspette

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jeg merker at det er en viking i deg som vil ut. Slipp vikingen vil jeg si. Slå i bordet med Thors hammer og hev deg, en gang for alle. rødspette
Vidste ikke at du kunne snakke Dansk mand haha! Eller har du simpelthen sætter teksten i google translate? :thinking:

I hvert fald... lidt overrasket her :tearsofjoy:

Ja slipp vikingen ud! Bersærker!! :triumph:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Vidste ikke at du kunne snakke Dansk mand haha! Eller har du simpelthen sætter teksten i google translate? :thinking:

I hvert fald... lidt overrasket her :tearsofjoy:

Ja slipp vikingen ud! Bersærker!! :triumph:
Google oversetter... hva er det?
Nei, tenkte jeg for meg selv i går... Jeg skal lære norsk en time. Jeg visste ikke at det var så enkelt. Lett som en plett. Synd du ikke kan høre meg snakke, de norske ordene ruller over leppene mine som om jeg har en samtale etter å ha snust 2 linjer med fart.
Men jeg vil ikke kapre dette temaet videre, jeg vil ikke skryte for hardt med min flytende norsk

LionX

Badass junkie
Nei, tenkte jeg for meg selv i går... Jeg skal lære norsk en time. Jeg visste ikke at det var så enkelt. Lett som en plett. Synd du ikke kan høre meg snakke, de norske ordene ruller over leppene mine som om jeg har en samtale etter å ha snust 2 linjer med fart.
Men jeg vil ikke kapre dette temaet videre, jeg vil ikke skryte for hardt med min flytende norsk
Norja on niin helppoa, valitse oikea kieli, kuten suomi. Se on haaste :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Har du altid været så udmyg?

Zo zie je, hoe erg Noors en Deens op elkaar lijken! Geschreven dan wel, gesproken is een ander verhaal. Lastig altijd, die aardappel verwarmen en in je keel steken voordat je Deens kunt spreken.

Het zijn relatief makkelijke talen om te leren. Maar komt ook omdat ze vrij gerelateerd zijn aan Nederlands. Fins gaat dan een stuk moeilijker zijn.

Leuk dat je er ook mee bezig bent! Leuke hobby. :) (of neem je me toch in de maling?)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Har du altid været så udmyg?
Natuurlijk:innocent:
Lastig altijd, die aardappel verwarmen en in je keel steken voordat je Deens kunt spreken.
Ik doe dat met een Belgisch frietje, daarom gaat het zo vlot.
Leuk dat je er ook mee bezig bent! Leuke hobby. :) (of neem je me toch in de maling?)
Leuke hobby inderdaad, dit gezegd zijnde... het is allemaal even waar als dat ik een frietje in mijn keel steek om Deens te spreken.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Natuurlijk:innocent:

Ik doe dat met een Belgisch frietje, daarom gaat het zo vlot.

Leuke hobby inderdaad, dit gezegd zijnde... het is allemaal even waar als dat ik een frietje in mijn keel steek om Deens te spreken.
Aahh wat jammer!

Dat Google Translate wordt te goed tegenwoordig!

En wat ben jij jolig op dit goddeloze uur. Come to speak of it, ik maak het ook weer veelste laat.

Trusten iedereen!

Bovenaan