Schuilt er diep in jou een Noorman ofzo? Ik zie meermaals jou muziekkeuze voorbij komen en dan denk ik...dit is een viking vermomt als Nederlander.Pa vertelde me gister dat hij deze soundtrack die hij van me had gekregen aan had staan in de auto met mijn 4 jarige nichtje erbij en dat ze het geweldig vond want dit is 1 van haar favoriete nummers.![]()
![]()
Haha, kom wel uit het noorden maar niet zo noords.Schuilt er diep in jou een Noorman ofzo? Ik zie meermaals jou muziekkeuze voorbij komen en dan denk ik...dit is een viking vermomt als Nederlander.
OT:
Jeg merker at det er en viking i deg som vil ut. Slipp vikingen vil jeg si. Slå i bordet med Thors hammer og hev deg, en gang for alle. rødspetteNee gewoon een grote interesse in vooral talen (Noors, Deens geleerd en nu IJslands aan het leren) en daarbij een grote liefde voor het land Noorwegen (prachtige reizen gedaan, ongelofelijke natuur!). En ga waarschijnlijk deze maand voor het eerst naar Zweden, maar staat nog niet helemaal vast. Maar bij het leren van die talen, kijken van films daarin en lezen over de oude Noordse/Germaanse cultuur is mijn interesse erin steeds meer gegroeid.
Vidste ikke at du kunne snakke Dansk mand haha! Eller har du simpelthen sætter teksten i google translate?Jeg merker at det er en viking i deg som vil ut. Slipp vikingen vil jeg si. Slå i bordet med Thors hammer og hev deg, en gang for alle. rødspette
Google oversetter... hva er det?Vidste ikke at du kunne snakke Dansk mand haha! Eller har du simpelthen sætter teksten i google translate?
I hvert fald... lidt overrasket her
Ja slipp vikingen ud! Bersærker!!![]()
Norja on niin helppoa, valitse oikea kieli, kuten suomi. Se on haasteGoogle oversetter... hva er det?
Nei, tenkte jeg for meg selv i går... Jeg skal lære norsk en time. Jeg visste ikke at det var så enkelt. Lett som en plett. Synd du ikke kan høre meg snakke, de norske ordene ruller over leppene mine som om jeg har en samtale etter å ha snust 2 linjer med fart.
Men jeg vil ikke kapre dette temaet videre, jeg vil ikke skryte for hardt med min flytende norsk
Fins ga ik morgen lerenNorja on niin helppoa, valitse oikea kieli, kuten suomi. Se on haaste![]()
Har du altid været så udmyg?Google oversetter... hva er det?
Nei, tenkte jeg for meg selv i går... Jeg skal lære norsk en time. Jeg visste ikke at det var så enkelt. Lett som en plett. Synd du ikke kan høre meg snakke, de norske ordene ruller over leppene mine som om jeg har en samtale etter å ha snust 2 linjer med fart.
Men jeg vil ikke kapre dette temaet videre, jeg vil ikke skryte for hardt med min flytende norsk
NatuurlijkHar du altid været så udmyg?
Ik doe dat met een Belgisch frietje, daarom gaat het zo vlot.Lastig altijd, die aardappel verwarmen en in je keel steken voordat je Deens kunt spreken.
Leuke hobby inderdaad, dit gezegd zijnde... het is allemaal even waar als dat ik een frietje in mijn keel steek om Deens te spreken.Leuk dat je er ook mee bezig bent! Leuke hobby.(of neem je me toch in de maling?)
Aahh wat jammer!Natuurlijk
Ik doe dat met een Belgisch frietje, daarom gaat het zo vlot.
Leuke hobby inderdaad, dit gezegd zijnde... het is allemaal even waar als dat ik een frietje in mijn keel steek om Deens te spreken.
Ik ben jolig geboren. Teruste Mindless ;-pAahh wat jammer!
Dat Google Translate wordt te goed tegenwoordig!
En wat ben jij jolig op dit goddeloze uur. Come to speak of it, ik maak het ook weer veelste laat.
Trusten iedereen!
blijft een hele goeie🙏🏻😩
Nou en of! Tijdloze klassieker en een all time fave.blijft een hele goeie🙏🏻😩