Wat luister je nu?

henkie2

Bewuste gebruiker

Ulver & Sunn O))) - Eternal Return
Terrestrials (2014)

Wat blijft dit toch gaaf zeg, zeker als je stoned bent, en vooral die laatste drie minuten :stoned:

Laatst bewerkt:

N3K0

Badass junkie
Ik keek/luisterde net hier na. Kwam eerst een short tegen op YouTube en dacht eens ff verder checken.
De vrouw in dit filmpje is 18 maanden door het leven gegaan als man en heeft daar een boek over geschreven.

Bestwel interessant filmpje. Kga ook maar eens opzoek naar het boek.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Super catchy deze. Het origineel is mischien nog wel catchy'er. Normaal ben ik meer van de rauwe techno, maar ik kan dit vrolijke deuntje ook wel waarderen haha

LionX

Badass junkie

Super catchy deze. Het origineel is mischien nog wel catchy'er. Normaal ben ik meer van de rauwe techno, maar ik kan dit vrolijke deuntje ook wel waarderen haha
Lekker, beetje trancy ook. Val me sowieso op dat er steeds meer trance en psytrance invloeden door de techno heen komen.
Ik hou wel van die kruisbestuivingen en voor mij onbekende stijlen er doorheen!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Lekker, beetje trancy ook. Val me sowieso op dat er steeds meer trance en psytrance invloeden door de techno heen komen.
Ik hou wel van die kruisbestuivingen en voor mij onbekende stijlen er doorheen!
Ik geloof ook dat er best veel artiesten zijn die zowel een techno project als een psytrance project hebben lopen.

En techno is natuurlijk zo ontzettend breed, dat laat ook de ruimte open om er allerlei invloeden in op te nemem. Ik vind het ook wel nice haha

LionX

Badass junkie
Trippy techno

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vanmorgen intake gehad bij de psych, toen gaf ik m’n stemming een 6 á 7 toen ik er een cijfer aan moest geven (netjes voor mij, in m’n situatie). Nu begint dat sombere kakweer again, vieze regen buiten, keldert het gelijk naar een krappe 4. Ben daar zo gevoelig voor.

DUSSS om dit tegen te gaan, even vrij random een beetje foute maar happy, gouwe ouwe:

En meeblèren tijdens het opruimen. :’)

Hopelijk helpt het wat. 🙃

* Edit: @Highonlife bedenk me net dat dit nummer voor jou gemaakt is. :’)

Laatst bewerkt:
Bovenaan