Tool! De meest veelzijdige tripmetalband... TOOL!Tool, een vergeten top band met aparte aritmische muziek.Zeer lastig te drummen.
Nog een topper van Tool !
Maar deze 14 jarige Japanse meid nailed it! Ze word nu al gezien bij de top 10 betse drummers alle tijden. ⬇️
Wacht, huh?@Fisherman's friend , doet dit nummer jou ook weer aan Sharon Stone denken? Weet je het nog welke film het was waar dit HET nummer van was met Sharon Stone inde hoofdrol.
Denk maar na... 🤪Wacht, huh?
'I don't pop xanax because pills are for pussies, Never scared of being human aint afraid of feeling feelings' is srs een van de meest krachtige teksten die 'k ooit heb gehoord. Stoerste wat je kan doen is nuchter het leven aangaan
Done :P Maar ik snap wat je bedoelt het ligt er ook aan, kan niet ontkennen dat psychedelica en disso's me een hoop goede dingen hebben gebracht🤷♀️Afkicken er van is natuurlijk dan weer iets anders. Als je dat lukt dan pas kan je echt zeggen dat je jezelf helemaal onder controle hebt zegmaar
Ach ja, elke ervaring is een ervaring rijker denk ik dan, of het nu goed of slecht is. Ik zit nu ook niet bepaald in een goede periode maar het geeft niet. Wie weet was het nog slechter als ik helemaal nuchter door het leven ga.. wie weet, wie weet...kan niet ontkennen dat psychedelica en disso's me een hoop goede dingen hebben gebracht🤷♀️
Haha bedoelde dat ook niet zo letterlijk meer voor mezelf als soort motivatie, eerlijk helpt wel lol. En sja wie weet, was denk k helemaal gestoord geworden als 'k nooit aan al die ellende kon ontsnappen maar d'r is ook veel gedoe bijgekomen d'r door dusseh.. Double edged sword? Maja als je geen pijn kent ken je ook geen lol en andersom zeg 'k altijd maar lmaoAch ja, elke ervaring is een ervaring rijker denk ik dan, of het nu goed of slecht is. Ik zit nu ook niet bepaald in een goede periode maar het geeft niet. Wie weet was het nog slechter als ik helemaal nuchter door het leven ga.. wie weet, wie weet...
Om nog eens over die tekst te hebben, feelings zal men (helaas?) altijd hebben... dus nja... daarom hoef je niet perse een pussy te zijn als je gebruikt![]()
Geen flauw idee, ken die gast van dat album teenwitch maar vind hem wel goed :P Doet me een beetje denken aan die soundcloud emo rap van een tijdje terug lolLeuk nummer trouwens. Is dit een subgenre van rap of hiphop of nog iets anders? Kan er nu niet meteen op komen maar ik herken het wel