Wat luister je nu?

Lemmy

Badass junkie
Heb mensen horen spreken over Gabriel (vanaf '98-'99 (het spreken)) bij Genesis, maar heb er nooit veel over op het internet gelezen.

Deden ze toen Prog Rock?

Ja, op de eerste plaat die ze met drie leden maakten (... And then there were three, 197:sunglasses: wel nog. Maar dat werd daarna altijd maar minder en minder.

Casrus

DF-koning
Ja, op de eerste plaat die ze met drie leden maakten (... And then there were three, 197:sunglasses: wel nog. Maar dat werd daarna altijd maar minder en minder.

Wij groeiden op in de jaren Negentig en hebben altijd het gevoel gehad dat we iets misten.

Ben zelf van '77 en werd me pas bewust van muziek min of meer na Punk, toen we Mtv op televisie kregen.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker

Wel gaaf dat er op Mixcloud naast lekkere techno van minder bekende mensen, ook een dosis klassieke muziek te vinden is. Helemaal gaaf dat in de nieuwste app ook forward integratie met Sonos werkt (voorheen alleen vanuit Sonos terug naar Mixcloud)

Laatst bewerkt:

Deadwing

Wijs gebruiker

Hey! Heb ook van die chaps!

Hair metal was 'voor mijn tijd'... wij waren meer van de Grunge.

Maar heb dit gezien op Super Channel indertijd.
Ik was ook meer into Grunge. Vooral Alice In Chains en Soundgarden.
Ben nooit zo’n fan van Nirvana en Pearl Jam geweest. Teveel hype.

Casrus

DF-koning
Ik was ook meer into Grunge. Vooral Alice In Chains en Soundgarden.
Ben nooit zo’n fan van Nirvana en Pearl Jam geweest. Teveel hype.

Mijn zus had cassette-bandjes van Nirvana en -ik dacht- een cd van Pearl Jam.

Ik heb Live Through This van Hole gekocht/gekregen.

Na 2008 heb ik onze oude VHS-banden naar de Videostudio meegenomen om te kijken wat er op opgenomen was, en één van de banden had iemand (mijn zus of ik) de Mtv Speciale uitzending i.v.m. de dood van Kurt Cobain opgenomen.

Gus van Sant maakte een film die op de moord/zelfmoord van Cobian is gebaseerd: Last Days.

Dit vind ik een onaards mooie scène met onaards mooie muziek:

Ja, Nirvana is de minste van die bands.

Toen we op de middelbare school zaten en we gingen op schoolreisje vroeg de chauffeur of we muziek hadden die we wilden draaien. Ik had een bandje van Nirvana bij me. Toen ik het aanbood zei de chauffeur, "Dat draai je thuis maar."

Lemmy

Badass junkie
Mijn zus had cassette-bandjes van Nirvana en -ik dacht- een cd van Pearl Jam.

Ik heb Live Through This van Hole gekocht/gekregen.

Na 2008 heb ik onze oude VHS-banden naar de Videostudio meegenomen om te kijken wat er op opgenomen was, en één van de banden had iemand (mijn zus of ik) de Mtv Speciale uitzending i.v.m. de dood van Kurt Cobain opgenomen.

Gus van Sant maakte een film die op de moord/zelfmoord van Cobian is gebaseerd: Last Days.

Dit vind ik een onaards mooie scène met onaards mooie muziek:

Toen we op de middelbare school zaten en we gingen op schoolreisje vroeg de chauffeur of we muziek hadden die we wilden draaien. Ik had een bandje van Nirvana bij me. Toen ik het aanbood zei de chauffeur, "Dat draai je thuis maar."

Verbrand het maar in je open haard.

Bovenaan