Wat luister je nu?

knikkeboller

Belezen gebruiker

wil een keer verkleed gaan als Divine, en dan zijn liedjes playbacken op podium in front of alot of people, you know what im saying..

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Wow! Ik zat net Children van Robert Miles te luisteren, toen ik in de break ineens elementen herkende uit een heel ander nummer: The Collective van Phaxe en Morten Granau.

Twee nummers die op het eerste gezicht totaal niet op elkaar lijken. Maar het zou me echt niets verbazen als Phaxe en Morten Granau inspiratie hebben getrokken uit dit nummer van Miles.

Lemmy

Badass junkie
Ik ben niet zo'n geweldige fan van hun andere nummers eigenlijk, ook al is het "Crash" album best nog ok.

Maar dit is en blijft een geweldige song:

ldb123

Bewuste gebruiker
Alchemy Live-album van Dire Straits in een lichte alcohol/ketamine roes. Wàt een talent in één band zeg :raisedhands1:

Lemmy

Badass junkie

2 dagen later stierf Orbison aan een hartaanval. Hij was sinds een paar jaar weer enorm populair geworden, deed veel interviews, opnames en live optredens en dat eiste zijn tol. Een zeer triest einde. Het album "Mystery Girl" was klaar, en hij had al een grote tournee gepland voor 1989. Het heeft helaas niet meer mogen zijn.

Bovenaan