Wat luister je nu?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze clip vind ik zo leeeuuuuuuuuk!!!!!!!!! :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mFVSa2NQ-E4&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mFVSa2NQ-E4&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Drientje

DF-koning
Kotex?

W.F.L.

Badass junkie
Ben er een aantal keer goed zat geweest.. ze hebben daar Skrewdriver liggen :grin: Jammer genoeg ook het stamcafe van een aantal mongolen die ik niet tegen het lijf wil lopen. :openmouth: Misschien ken je ze, een mongolen genaamd Niels, Bert en Anton.. :rolleyes:

endor

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ben er een aantal keer goed zat geweest.. ze hebben daar Skrewdriver liggen :grin: Jammer genoeg ook het stamcafe van een aantal mongolen die ik niet tegen het lijf wil lopen. :openmouth: Misschien ken je ze, een mongolen genaamd Niels, Bert en Anton.. :rolleyes:

Zijn ze zelf west vlamingen?

W.F.L.

Badass junkie
endor zei:
W.F.L. zei:

Uiteraard! Ikzelf been geen west-vlaming.. toch maar even zeggen :grin:

endor

Badass junkie
W.F.L. zei:
endor zei:
W.F.L. zei:

Uiteraard! Ikzelf been geen west-vlaming.. toch maar even zeggen :grin:

Hmm , neen , dan ken ik ze niet.
Vanwaar ben jij dan?

W.F.L.

Badass junkie
endor zei:
Daar zou ik nu eens niet willen wonen. :grin:

Hehe, ik ook niet, vooral niet waar ik woon, een dorpke van niks en nergens dichtbij. Heb zelf een hekel aan deze plaats en ik begrijp echt niet waarom mijn ouders zo dom zijn geweest.. Goed, binnen 2 weken verlaat ik het nest.. :grin:

Bovenaan