Wat luister je nu?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bauhaus - Best of Bauhaus

endor

Badass junkie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-MHqXfYa9bc&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-MHqXfYa9bc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Elohtibbar

Badass junkie
Andrew zei:
Rabbithole zei:
Pearl Jam - Release

Wat een TOPnummer.
Die heb ik gister bijna heel de dag geluisterd :openmouth:

Wat toevallig! Dit nummer viel me eigenlijk vandaag voor het eerst echt op, vind 'm echt super! Heb Ten en Backspacer, dus als ik m'n muziek op shuffle heb staan worden die albums een beetje afgewisseld. Verder blijf ik ook echt naar Just Breathe luisteren! :hearteyes:

Andrew

Badass junkie
Rabbithole zei:
Andrew zei:
Rabbithole zei:
Pearl Jam - Release

Wat een TOPnummer.
Die heb ik gister bijna heel de dag geluisterd :openmouth:

Wat toevallig! Dit nummer viel me eigenlijk vandaag voor het eerst echt op, vind 'm echt super! Heb Ten en Backspacer, dus als ik m'n muziek op shuffle heb staan worden die albums een beetje afgewisseld. Verder blijf ik ook echt naar Just Breathe luisteren! :hearteyes:
Just Breathe :hearteyes: ik luister heel vaak naar Ten maar Release heb ik nooit echt aandacht naar geluisterd, tot gister. Echt een top nummer!

Elohtibbar

Badass junkie
Ik had dus exact hetzelfde! Release had ook nog nooit echt m'n aandacht gegrepen als ik naar Ten luisterde, maar nu dus wel! :) Ik hou er zo van als Eddie Vedder lekker ruw zingt en zich laat gaan! :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Andrew zei:
Nothingman van het Vitalogy album is ook erg mooi!

Ok die zal ik eens downloaden dan! :)
Heb je de official soundtrack van Into the Wild al? Die is helemaal gemaakt door Eddie Vedder, echt hele fijne muziek!

Andrew

Badass junkie
Rabbithole zei:
Andrew zei:

Heb je de official soundtrack van Into the Wild al? Die is helemaal gemaakt door Eddie Vedder, echt hele fijne muziek!
Maar natuurlijk heb ik die! Prachtig album, prachtige herrineringen bij elk nummer, elk nummer is ook goed in de film geplaatst. Echt een super album van een superman!

Elohtibbar

Badass junkie
Andrew zei:
Rabbithole zei:
Andrew zei:

Maar natuurlijk heb ik die! Prachtig album, prachtige herrineringen bij elk nummer, elk nummer is ook goed in de film geplaatst. Echt een super album van een superman!

Yess, EV is the man! :)

W.F.L.

Badass junkie
EVEN EEN PET PEEVE

Eddie Vedder. :kots:

Brilliante manier om een geniaal nummer te verneuken!

Grunge. :kots: Defaitisme.. :kots: De wereld zal nooit wat worden en wij zijn allemaal mislukkelingen. :kots: 't is bijna even erg als emo. :grin: Eddie Vedder. :openmouth:

Er zijn wel een aantal goeie grungenummers vind ik wel. Maar godver, wat een muziekstroming met een irritante manier van denken. En doorgaans ook maar een flauw afkooksel van echte punk. :P Nee, doe mij maar dit dan. Je hoeft je niet beledigd te voelen en je mag ook gerust zeggen dat punk klote is. :beer:

Johnny want fuckie always and always
he's got the energy he will amaze
he's an orgasm addict
he's an orgasm addict
He's always at it

Lekker hoogstaand! :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Als jij Pearl Jam en Eddie Vedder alleen maar probeert te begrijpen op het niveau van grunge grijp je flink mis ja. Überhaupt vind ik grunge een vage term, want bijvoorbeeld Neil Young (& Crazy Horse) wordt er ook mee aangeduid, terwijl lang niet al zijn muziek er ook maar iets mee te maken heeft en hij een onbetwiste held is. En zo ook Pearl Jam, zij maken absoluut allang niet meer muziek alleen in dat genre. En zelfs toen ze net waren opgericht maakten ze ook hele andere muziek. Ik begrijp echt niet hoe je naar Release of I am mine kunt luisteren en dan zo'n kots-emoticon kunt plaatsen. Ik had beter van je verwacht!

W.F.L.

Badass junkie
I'm an American hairband
Watch me rock
You can raise your hands
Or you can suck my c**k
Heavy Metal God
I'm a Pin-up boy
I'm the singer from Tuff not Pretty Boy Floyd
Super loud and Super wild
Sebastian Bach is youth gone wild
Diamond Dave and Nikki Sixx
I wanna see Tommy Lee back spinning those sticks
Up all night, gonna sleep all day
I love girls; girls, girls and I love L.A.
I won't waste my breath, but here's a clue
Give Pearl Jam & Eddie a big f**k you
Who cares about Weezer and the Screeming Trees
When we got White Lion
And of course the Sleeze Beez
If you wanna rock n' roll then read my lips
Let's shout it out loud
For a band named KISS

:rolleyes: :tearsofjoy:

Andrew

Badass junkie
W.F.L. zei:
I'm an American hairband
Watch me rock
You can raise your hands
Or you can suck my c**k
Heavy Metal God
I'm a Pin-up boy
When we got White Lion
Let's shout it out loud
For a band named KISS

Dat nummer is wel tof though :$

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Als jij Pearl Jam en Eddie Vedder alleen maar probeert te begrijpen op het niveau van grunge grijp je flink mis ja. Überhaupt vind ik grunge een vage term, want bijvoorbeeld Neil Young (& Crazy Horse) wordt er ook mee aangeduid, terwijl lang niet al zijn muziek er ook maar iets mee te maken heeft en hij een onbetwiste held is. En zo ook Pearl Jam, zij maken absoluut allang niet meer muziek alleen in dat genre. En zelfs toen ze net waren opgericht maakten ze ook hele andere muziek. Ik begrijp echt niet hoe je naar Release of I am mine kunt luisteren en dan zo'n kots-emoticon kunt plaatsen. Ik had beter van je verwacht!

Ach, je weet toch dat ik jouw muzieksmaak niet zou afzeiken, beste allemansvriendin. :grin: Maar vanwege de punk, metal en britse rock voelde ik mij verplicht om hierover een heel erg subjectieve mening op te schrijven.

Neil Young is wel geen grunge. Absoluut niet. Neil Young is gewoon geniaal.

[youtube]l3dj0I-tozU&feature=related[/youtube]

There's more to the picture
than meets the eye
Hey Hey, My My

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
I'm an American hairband
Watch me rock
You can raise your hands
Or you can suck my c**k
Heavy Metal God
I'm a Pin-up boy
When we got White Lion
Let's shout it out loud
For a band named KISS

Daar heb ik dus weer een hekel aan, Kiss. Dat is echt zo gay. Geschminkte mannen in maillots met getoupeerd haar, en dan maar een beetje op je gitaar raggen en je tong heel stoer uitsteken. Yess!

:rock: :rockband:

Maar overigens heb ik een hele intellectuele, gedegen en beargumenteerde muzieksmaak hoor, dus reken me er niet op af. :wink:

Neil Young wordt dus wel vaak grunge genoemd, maar zoals gezegd ben ik het daar ook niet mee eens. En uiteraard is hij een fucking grote held. :) Wij hebben thuis denk ik een stuk of 10 LP's en 15 albums van hem ofzo.

Andrew

Badass junkie
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
I'm an American hairband
Watch me rock
You can raise your hands
Or you can suck my c**k
Heavy Metal God
I'm a Pin-up boy
When we got White Lion
Let's shout it out loud
For a band named KISS

Daar heb ik dus weer een hekel aan, Kiss. Dat is echt zo gay. Geschminkte mannen in maillots met getoupeerd haar, en dan maar een beetje op je gitaar raggen en je tong heel stoer uitsteken. Yess!

:rock: :rockband:

Maar overigens heb ik een hele intellectuele, gedegen en beargumenteerde muzieksmaak hoor, dus reken me er niet op af. :wink:

Neil Young wordt dus wel vaak grunge genoemd, maar zoals gezegd ben ik het daar ook niet mee eens. En uiteraard is hij een fucking grote held. :) Wij hebben thuis denk ik een stuk of 10 LP's en 15 albums van hem ofzo.

Hihihihihihi

Elohtibbar

Badass junkie
Haha ik weet dat je daar een shirt van hebt Andrew, het is ook niks persoonlijks hoor. :wink: Vind dat je verder een hele goede smaak hebt. :P Ik heb gewoon een hekel aan de jaren '80. En ellende die die jaren met zich meebrengen, zoals Europe met The Final Countdown enzo. :kots:

W.F.L.

Badass junkie
Hey, heb je m'n reactie niet gelezen? Wat vind je van die cover overigens?

Ik moet toegeven dat KISS en de haat tegen grunge in een songtekst te noemen een van mijn meer brilliante ingevingen was. Net zoals Hey Hey, My My in de versie van Oasis te posten. Maar dat heeft weeral niemand opgemerkt. :grin:

Voor Andrew. :beer:

Misschien moet je Wire gaan luisteren, Rabbithole. :rock:

En geef mij ook maar de jaren '70. Zoals Wire. De goeie KISS is ook van de jaren '70 overigens. :P

Elohtibbar

Badass junkie
Andrew zei:
Geef mij maar de 60's en 70's lekker Hendrix, Zeppelin etc. :sunglasses:

Juist!!! :) Ik ben ook veel meer van de 60ies en 70ies! Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, Janis Joplin, Canned Heat, Little Feat, Van Morrison, Neil Young, en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan!

Hoewel ik overigens vooroorlogse jazz en gypsey jazz enzo ook heel vet vind, evenals eurodance, maar ja, wie zegt dat ik voor 1 tijdperk moet kiezen!

Bovenaan