Wat luister je nu?

iSmokex

Bewuste gebruiker
OnderDeEik zei:
iSmokex zei:
Beeeetje gay dat heelveel van mn muziek niet op youtube te vinden is. maar in ieder geval:
DJ Icey - Purple (freestylers remix)
Zo en dat nummer brengt herinneringen op joh! Wat was afgelopen zomer toch chilll :hearteyes:

Windows videobewerkingsprogramm + muziek + plaatje + youtube = probleem (snel) opgelost :P
Then again... ideaal is alsnog anders...

Dus bij deze:
Pan Sonic - Vapina

met een random live filmpje :B
Ja daar zat ik ook aan te denken maar dan krijg ik weer het dilemma van welke wel en welke niet. Keuzes maken is zo goed als onmogelijk voor mij :( Maar heb me wel voorgenomen dat als ik een keer super bored ben een paar vette CD'tjes op youtube te knallen :rock:

OT deze staat denk ik wel op youtube
Jaa daar is ie. Niet zo gevarieerde tekst, maar geef m groot gelijk
I've got my drugs, and my stuff, and my pills
(when I go to Vegas) Alright
I've got my girls, and my boys, and my girls
(when I go to Vegas) That's right

Geef m wel groot gelijk, haha

iSmokex

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Ik niet. Blijf lekker hier met je drugs, pills, boys en girls. Fuck Vegas. :grin:
Ja ben ook niet van plan er heen te gaan, maar áls ik zou gaan zouden de stuff, drugs and pills wel mee gaan. :grin:

OT:
Begint vanaf ongeveer 1:45
G Dub - Forever VIP (Original Sin Remix) :hearteyes:

Dopezilla

Badass junkie
iSmokex zei:
Dopezilla zei:
Ik niet. Blijf lekker hier met je drugs, pills, boys en girls. Fuck Vegas. :grin:
Ja ben ook niet van plan er heen te gaan, maar áls ik zou gaan zouden de stuff, drugs and pills wel mee gaan. :grin:
Daar heb je zeker een punt. Vegas lijkt me overigens een hel, dus je gaat die boys, girls, drugs en pills wel nodig hebben. :P

OT:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Daar heb je zeker een punt. Vegas lijkt me overigens een hel, dus je gaat die boys, girls, drugs en pills wel nodig hebben. :P
Getraumatiseerd door de badtrips in Fear and Loathing in Vegas? xD Maar nee ja ik snap je wel hoor, tyvus warm daarzo, heb hebt volgens mij ook geen moment rust daar.

OT

Nathaniel

Wijs gebruiker

Zó lang niet geluisterd, foei stoute Nathaniel!

blu

Bewuste gebruiker
I haven't been this scared in a long time
And I'm so unprepared so here's your valentine
Bouquet of clumsy words, a simple melody
This world's an ugly place, but you're so beautiful to me

Bored

Belezen gebruiker
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vil-s82_LM0[/youtube]

Kwam hem net tegen, en ik vind hem vet :grin: Misschien iets om met mijn bandje te spelen.

Edit: Hm raar dat ie het niet doet hier :confused: Alsnog de link dan voor mensen die naar een power metal versie van I kissed a girl willen luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=vil-s82_LM0

iSmokex

Bewuste gebruiker
Queens of the stone age - Tangled up in plaid
Relaxed nummertje! Perfect om mee wakker te worden (niet dat ik nu net wakker ben ofzo)

Bovenaan