Ja daar zat ik ook aan te denken maar dan krijg ik weer het dilemma van welke wel en welke niet. Keuzes maken is zo goed als onmogelijk voor mijOnderDeEik zei:iSmokex zei:Beeeetje gay dat heelveel van mn muziek niet op youtube te vinden is. maar in ieder geval:
DJ Icey - Purple (freestylers remix)
Zo en dat nummer brengt herinneringen op joh! Wat was afgelopen zomer toch chilll![]()
Windows videobewerkingsprogramm + muziek + plaatje + youtube = probleem (snel) opgelost :P
Then again... ideaal is alsnog anders...
Dus bij deze:
Pan Sonic - Vapina
met een random live filmpje :B
Ja ben ook niet van plan er heen te gaan, maar áls ik zou gaan zouden de stuff, drugs and pills wel mee gaan.Dopezilla zei:Ik niet. Blijf lekker hier met je drugs, pills, boys en girls. Fuck Vegas.![]()
Daar heb je zeker een punt. Vegas lijkt me overigens een hel, dus je gaat die boys, girls, drugs en pills wel nodig hebben. :PiSmokex zei:Ja ben ook niet van plan er heen te gaan, maar áls ik zou gaan zouden de stuff, drugs and pills wel mee gaan.Dopezilla zei:Ik niet. Blijf lekker hier met je drugs, pills, boys en girls. Fuck Vegas.![]()
![]()
Getraumatiseerd door de badtrips in Fear and Loathing in Vegas? xD Maar nee ja ik snap je wel hoor, tyvus warm daarzo, heb hebt volgens mij ook geen moment rust daar.Dopezilla zei:Daar heb je zeker een punt. Vegas lijkt me overigens een hel, dus je gaat die boys, girls, drugs en pills wel nodig hebben. :P
-spaceman- zei:Solidius zei:Nou en of!-spaceman- zei:minimal techno is ok!
The Field - From Here We Go Sublime [2007]
![]()
Maakt het begrip minimal iets breder!![]()
![]()