Wat luister je nu?

pelgrim

Bewuste gebruiker

Traantje weg pinken af en toe bij het horen van 1 van deze. Lagen meermaals op in de wagen van mijn beste vriendin en morgen 11j al dat zij er niet meer is :(. Rust zacht Babs xxx ...Till we meet again mooie engel <3

pelgrim

Bewuste gebruiker

Deze behoort tot de exclusieve pareltjes. Vroeger en nu nog voor de meesten is deze een zalige maar een zowat mysterieuze plaat. Dat was namelijk juist het fijne als je promo's,white labels, niet uitgebrachte plaatjes had (enkel verdeeld onder enkele dj's) de titel dan wel kende doordat je 1 of meerdere dj's persoonlijk kent :) :wink:. Was er ooit van geschrokken toen deze dan toch is geupload op YT, maar ook wel fijn zodat meerdere het kunnen ontdekken :wink:. Blijft voor mij persoonlijk zeer speciaal dergelijke vinyls als deze en zeker omdat het vanuit de streek hier is (zie op de opdruk de "Affligem mix" wat hier in mijn buurt is en waar de legendarische dancing Extreme stond) :wink:.

Vchip

Badass junkie
Ik ben een zeer groot fan van Godspeed You! Black Emperor en a silver mt zion, maar dit is helaas niet echt mijn ding :tongueclosed: Jammer, omdat ik hard opzoek ben naar nieuwe muziek van nieuwe artiesten. Godspeed en zion hebben gewoon een bepaald soort sound wat ontzettend goed is, en wat ik nog niet heb kunnen vinden in het werk van andere soortgelijke artiesten.

Deze twee nummers van Pleasure Symbols vind ik steeengoed _0_

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik luister nu gewoon Cold Survival Music. Winterdepressie interesseert me geen reet. Lig gewoon in mn bokser op het gras in de regen.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker

lekker thuiskomen van werk, douchen chillen en dit op de achtergrond. Liefhebbers van reggea etc, check GanjaMusic, een heel groot channel op youtube. Heel veel goeie muziek

Bovenaan