Niet perse fan maar heeft zeker zijn goede stamp nummertjes. Vroeger met veel feessies gehoord
Officieel hard techno denk. Het bpm is echter wel hoger dan gangbaar voor hard tech. Denk soort underground/dark/hard techno (vaak Duits)Onder welke techno genre valt dit>?
Wat toevallig ik ook. Het is de eerste 10 min na het wakker worden altijd stil en daarna begint het weer 😅Naar de piep in mijn oor, maar dat kan ik hier altijd wel plaatsen...
Maar jij hebt het wel aardig kunnen accepteren toch?Wat toevallig ik ook. Het is de eerste 10 min na het wakker worden altijd stil en daarna begint het weer 😅
Gaat best goed moet ik zeggen. Ik heb wel momentjes dat ik het echt vervelend vind maar kan het nu vaak wel filteren. Heb ik nog redelijk snel gedaan uiteindelijk. Had niet verwacht het te kunnen filteren, was er echt elke seconde mee bezig maar dat maakt echt doodongelukkig...Maar jij hebt het wel aardig kunnen accepteren toch?
Ja heel snel! Fijn dat je het relatief gemakkelijk kunt wegfilteren, anders kun je hier echt gek van worden ja...Gaat best goed moet ik zeggen. Ik heb wel momentjes dat ik het echt vervelend vind maar kan het nu vaak wel filteren. Heb ik nog redelijk snel gedaan uiteindelijk. Had niet verwacht het te kunnen filteren, was er echt elke seconde mee bezig maar dat maakt echt doodongelukkig...
Ik denk dat het voor mij ook rustgevend is, wetende dat je absoluut niet de enige bent en dat dit zoveel voorkomt. Ik ga er vaak ook bewust naar luisteren als ik bijvoorbeeld niet in slaap kom. Probeer het er te laten zijn ipv paniekstand want dat werkt alleen maar tegen. Er zijn een hoop ergere dingen op de wereld dan een stoorzender in m’n oor. Al hoop ik nog steeds dat ‘ie weggaat, maar ik pin me daar niet meer op vast. Ik zie het wel. Het enge vind ik wel dat ik bang ben dat het erger wordt. Dat kan ik echt niet aan. 😅Ja heel snel! Fijn dat je het relatief gemakkelijk kunt wegfilteren, anders kun je hier echt gek van worden ja...
Dat lijkt me de beste instelling ja.Ik denk dat het voor mij ook rustgevend is, wetende dat je absoluut niet de enige bent en dat dit zoveel voorkomt. Ik ga er vaak ook bewust naar luisteren als ik bijvoorbeeld niet in slaap kom. Probeer het er te laten zijn ipv paniekstand want dat werkt alleen maar tegen. Er zijn een hoop ergere dingen op de wereld dan een stoorzender in m’n oor. Al hoop ik nog steeds dat ‘ie weggaat, maar ik pin me daar niet meer op vast. Ik zie het wel. Het enge vind ik wel dat ik bang ben dat het erger wordt. Dat kan ik echt niet aan. 😅
Wat house.
Wat aprés ski
Wat techno
Wat schlagers
Wat een idiote muziekkeuze.
Ik kom eraan!🕺🕺
ik zal wat Vlaamse muziek meenemen 🤪Komt wel in orde 😜
Zou niet durven!
Meestal word het niet erger.Bij mij nietIk denk dat het voor mij ook rustgevend is, wetende dat je absoluut niet de enige bent en dat dit zoveel voorkomt. Ik ga er vaak ook bewust naar luisteren als ik bijvoorbeeld niet in slaap kom. Probeer het er te laten zijn ipv paniekstand want dat werkt alleen maar tegen. Er zijn een hoop ergere dingen op de wereld dan een stoorzender in m’n oor. Al hoop ik nog steeds dat ‘ie weggaat, maar ik pin me daar niet meer op vast. Ik zie het wel. Het enge vind ik wel dat ik bang ben dat het erger wordt. Dat kan ik echt niet aan. 😅
Doet me aan Jeff Buckley denken.