Wat luister je nu?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Eerste gedeelte is bruut hard. Tweede gedeelte ontroerend mooi... Zelden dat Meshuggah die kant laat zien (helaas), al kan ik het brute ook appreciëren.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Zal hem niet in @C-Man zijn topic posten, want daar wordt 'ie niet blij van, maar daaaamn:

Tomas Haake is een absolute drumgod... Zo mooi om te zien hoe hij compleet in die groove zit. En wat een power en stamina... Als iemand die ooit zelf heeft gedrumd is dit waanzinnig... Hypnotiserend om naar te kijken.

Wat vind je van Danny Carey?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vind het altijd lastig om in dat grunten te komen maar zal nog eens een poging wagen, verder vind ik het namelijk top.
Als je het verder top vindt, dan raad ik je zeker aan door te luisteren. Veel mensen vinden het grunten aanvankelijk storend, ik vond dat ook heel erg. Maar op een gegeven moment ging ik het ipv vocals meer als een extra instrument zien die de muziek nog krachtiger maakt. Nu stoor ik me er niet meer aan. Hetzelfde gaat op voor de band Opeth.

Maar ja, kan me wel heel goed voorstellen dat je het lastig vindt om de grunts te omarmen. :wink: Ik zou me gewoon meer gaan richten op het fantastische drumwerk en de brute gitaar riffs!

Alakazam

Bewuste gebruiker
Als je het verder top vindt, dan raad ik je zeker aan door te luisteren. Veel mensen vinden het grunten aanvankelijk storend, ik vond dat ook heel erg. Maar op een gegeven moment ging ik het ipv vocals meer als een extra instrument zien die de muziek nog krachtiger maakt. Nu stoor ik me er niet meer aan. Hetzelfde gaat op voor de band Opeth.

Maar ja, kan me wel heel goed voorstellen dat je het lastig vindt om de grunts te omarmen. :wink: Ik zou me gewoon meer gaan richten op het fantastische drumwerk en de brute gitaar riffs!
Haha thanks, ik ben meteen begonnen en er verschijnt al een kleine lach op mijn gezicht. Het drumwerk is altijd mijn grootste focus, en zo te horen zit dat wel snor (; Dat jij het grunten eerst ook storend vond geeft me al wat meer hoop, het is natuurlijk ook niet een geluid dat ik gewend ben dus kan me voorstellen dat dat nog went. Als dit bevalt zal ik Opeth daarna ook eens bekijken!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha thanks, ik ben meteen begonnen en er verschijnt al een kleine lach op mijn gezicht. Het drumwerk is altijd mijn grootste focus, en zo te horen zit dat wel snor (; Dat jij het grunten eerst ook storend vond geeft me al wat meer hoop, het is natuurlijk ook niet een geluid dat ik gewend ben dus kan me voorstellen dat dat nog went. Als dit bevalt zal ik Opeth daarna ook eens bekijken!
Jaa het drumwerk alleen al is het waard!!

Ik denk dat grunts voor de meeste mensen in het begin wel wennen zijn.

Opeth is een bijzondere band. Weer heel wat anders dan Meshuggah. Ze wisselen vaak brute stukken af met mooie harmonische stukken muziek. Hun nieuwere werk heeft geloof ik geen grunts meer, hun oudere werk wel.

ZiggyStardust

Bewuste gebruiker
Haha vet. Ik luisterde vroeger alleen.maar.dnb. Vooral het duistere werk met veel verknipte amens zoals deze

(dropt pas op 2:15 dus er mag gescrubbed worden)

Ben nu techno aan het ontdekken. Best jammer dat ik daar nooit eerder wat aan vond.
Jaa same! Heb echt periode kei veel dnb geluisterd. Idd de dark dnb is fk chill! 👌

Goeie plaat van The Ruckus!

Techno heb ik me ook nooit helemaal in kunnen vinden. Maar vind ook hierbij de underground en dark techno het vetst!

Maar voorkeur blijft toch gaan naar teKno!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan