Haha! Toffe track btw, kende ik nog niet
Paar keer wiet gerookt. Inspireert niet echt om een joint aan te steken als ik dit hoor 🙃
Zo nog een wietje dus deze als afsluiter!
Paar keer wiet gerookt. Inspireert niet echt om een joint aan te steken als ik dit hoor 🙃
Enjoy btw!
Met deze misschien meer? En thx ☺️
Stukken beter imo.
Laatste poging om de wiet nog aan te prijzen
Ha, zette 'm aan: "heb een jointje, heb een jonko"... Vervolgens zag ik wie 't gepost hadNog een beetje wiet, helaas geen biri
Daar gaan we. Heb wel ff een biri erbij gepakt.
Dit vind ik wel tof om naar te luisteren. Duidelijke taal, recht voor z'n raap. Wat quotes die ik uit de lyrics mee heb gepakt:
Je bent wel lekker bezig he, Ronnie
Ja he? Daarom durf ik nu ook ongegeneerd te spammen 😋Je bent wel lekker bezig he, Ronnie
Gewoon lekker doen 🥳Ja he? Daarom durf ik nu ook ongegeneerd te spammen 😋
Wil jij niet iets plaatsen? Je all time favorite ofzoGewoon lekker doen 🥳
Ik luister naar compleet andere muziek dus ik denk niet dat jullie daar veel aan hebbenWil jij niet iets plaatsen? Je all time favorite ofzo
Ronnie rouwt niet om een nachie of daggie minder, gewoon aan elkaar vastplakken en doorgaan. Een geheel van de uren maken zolang de benzine op voorraad is.Je bent wel lekker bezig he, Ronnie
Laat eens horen, als je wiltIk luister naar compleet andere muziek dus ik denk niet dat jullie daar veel aan hebben
Kijk, dit zijn geweldige woorden.Ronnie rouwt niet om een nachie of daggie minder, gewoon aan elkaar vastplakken en doorgaan. Een geheel van de uren maken zolang de benzine op voorraad is.
Laat eens horen, als je wilt
En waarom zouden wij 'daar niet veel aan hebben'? Ieder z'n smaak is uniek, dat maakt het juist leuk om te luisteren wat anderen hun oren in pompen.
Ik moest de woorden wel even cognitief diggen. Maar digging for teh wurld.Kijk, dit zijn geweldige woorden.
Oké, Ronnie gaat regelrecht de oren openen want die heb ik nog wel HAHA. Even horen.
Dit soort dingen haha