Sublimo zei:Naar de nieuwe liedjes van The XX, geniaal !![]()
Nice. Wist niet dat ze nieuwe dingen hadden. Ze waren live ook leuk.
OT:
Zit hier al een tijdje op te ontspannen.
Sublimo zei:Naar de nieuwe liedjes van The XX, geniaal !![]()
Matheson zei:Sublimo zei:Naar de nieuwe liedjes van The XX, geniaal !![]()
Nice. Wist niet dat ze nieuwe dingen hadden. Ze waren live ook leuk.
DitManonnie zei:
TS zei:Wat luister je nu?

darksoul001 zei:Voor de 2de maal op rij de discography van crystal castles![]()
Soulseek misschien en All Hail (hun enige album) op itunes nog denk ik. "Ik kende ze al van voor ze bekend waren door CC" huilie huilie. Weinig mensen weten dat, maar dat was een van de beste nieuwe rockgroepen ooit 
W.F.L. zei:darksoul001 zei:Voor de 2de maal op rij de discography van crystal castles![]()
Die ene gast Ethan speelde vroeger bij Kïll Cheerleadër haha, dat was echt een vette rockgroep aus Canada. Die gasten kwamen allemaal uit Toronto en een deel van de leden die bij KC speelden hebben een paar redelijk succesvolle groepen opgericht. De bassist en zanger Ethan Kath is die gozer van CC en de backinggitarist is nu bassist bij een punkrockgroep genaamd Die Mannequin. Je had z'n gezicht moeten zien toen ik ze een paar jaar terug ging kijken in de AB zei van: ik ken jou van kill cheerleader![]()
Als het iemand kan boeien, die muziek is bijna nergens te vindenSoulseek misschien en All Hail (hun enige album) op itunes nog denk ik. "Ik kende ze al van voor ze bekend waren door CC" huilie huilie. Weinig mensen weten dat, maar dat was een van de beste nieuwe rockgroepen ooit
CC zuigt. :P Zooooondeee dat was pas RNR jonge
Kijk deze foto dan. Die gasten maakten geniale muziek en ze zagen er nog cool uit ook
![]()
![]()
Die gast in het midden is dus die gozer van Crystal Castles. Wel heb je ooit![]()
Xeloc zei:Pony Pony Run Run.... ik verwachte echt wat cools. Ik ben teleurgesteld!