Wat luister je nu?

Oom Klaas

Badass junkie

:hearteyes:

Einstein

Badass junkie
Darkthrone, vaak de bom shit :rockband: Quintessence :hearteyes: Minimalistische black metal op z'n best.

OT: Salon Commune II van Sylvester Anfang II :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Einstein zei:
Darkthrone, vaak de bom shit :rockband: Quintessence :hearteyes: Minimalistische black metal op z'n best.

OT: Salon Commune II van Sylvester Anfang II :rock:
Doe mij maar latere Darkthrone. Al blijft A Blaze in the Northern Sky ook een geniaal album. In the shadow of the horns ftw! :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Panzerfaust heb ik nooit zo veel beluisterd, dus dat zegt mij weer even vrij weinig. Nou ja, in het kader van het herstel van mijn muziekcollectie maar weer eens wat downloaden en beluisteren, denk ik. :P

OT: Dissenter - Mournful Altar

Einstein

Badass junkie
Het is wel vergelijkbaar met bijvoorbeeld Transilvanian Hunger, maar melodisch net wat sterker vind ik, vooral in Quintessence dat 7 minuten lang dezelfde melodie heen en weer moduleert en toch steeds verfrissend klinkt. Minimalisme :hearteyes:

OT: De 2e symfonie van Mahler :rockband:

Einstein

Badass junkie
Het album De-loused in the Comatorium van The Mars Volta, blijkbaar in de markt gezet als hemelbestormend intelligente, hersencelstrelende musthave voor muzieksnobs. Pretentieuze tracktitels, iets minder pretentieuze songteksten en vrij normale doch wel erg goede rockmuziek :sunglasses: Jammer is wel de Green Day-achtige zanger :(

Dopezilla

Badass junkie
Einstein zei:
Het album De-loused in the Comatorium van The Mars Volta, blijkbaar in de markt gezet als hemelbestormend intelligente, hersencelstrelende musthave voor muzieksnobs. Pretentieuze tracktitels, iets minder pretentieuze songteksten en vrij normale doch wel erg goede rockmuziek :sunglasses: Jammer is wel de Green Day-achtige zanger :(
Ik snap ook niet waarom zoveel snobs The Mars Volta diggen. Ondanks dat het rete-technische muziek is, met 'n hoop leuke ditjes, datjes, liflafjes e.d., is het gewoon ontzettend catchy en lekker.

Die zanger kan ik trouwens juist wel waarderen. :hearteyes:

Einstein

Badass junkie
Ja, inderdaad veel vermoeiende foefjes, bellen en toeters, maar verder vind ik het toch vrij standaard, hoewel hier en daar wel erg goed. Geniaal, nah.

OT: Doe Maar - Okee :rock:

Einstein

Badass junkie

Geïnspireerd door de titel van Luchtigtoetje's nummer :sunglasses:
Herinneringen van autoraces over ondergeregende circuits in een immer nachtelijke stad :hearteyes:

Bovenaan