Wat luister je nu?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
mammoet zei:
dat lunatic invasion klinkt ook wel lekker, kon dit nog niet

Grappig, is ook niet ieders smaak. Heb dit ooit op vinyl gekocht in 1991, en kwam het laatst weer toevallig tegen op Youtube. Waarschijnlijk hebben ze niet op het conservatorium gezeten, maar het luistert wel lekker weg.

mammoet

Experimenterende gebruiker
ik hou wel van een beetje herrie :rock: al vind ik het ene niet om aan te horen en het andere weer wel (en volgens anderen klinkt het allemaal hetzelfde...lol) een erg lekkere zender is fire fm, je kan hier intikken welke band je graag luistert en dan krijg je vanzelf soortgelijke bands, heb zo al aardig wat bands 'ontdekt' die ik nog niet kon, momenteel staat dit nummertje op: http://youtu.be/ZeyXgqJEjm4 duurt lekker lang en luistert lekker weg..

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mmm, niet echt mijn ding. Iets te traag.

Overigens, als je op Youtube in je browser de code na "=" kopieert, dus bijv. http://www.youtube.com/watch?v=ZeyXgqJEjm4&feature=youtu.be en je plakt hem hier, markeer het en druk op de knop "youtube" hierboven. Dan krijg je de clip rechtstreeks hier op het forum.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Svali zei:
[youtube]PJ1UyztgNl8&feature=feedrec_grec_index[/youtube]
Haha Svali hoe toevallig ! Dat album heb ik grijs gedraaid toen ik die pas kochte , die teksten zijn eg lekker expliciet en shockerend maar tegelijkertijde zit er een ongelooflijk goede rijmstructuur en afwisselend plus inhoudelijk woordengebruik in Eminem z'n teksten van toen.
Nou ik blijf erbij , Eminem moest gewoon Slim Shady blijven , gewoon dat drinkende , snuivende en pilletjes slikkende Blanke tuig net als ik !

K-rbo

Experimenterende gebruiker
Momenteel weer mijn oude newwaveplaten aan het afstoffen, anne clarke, front204,neonjudgement,fad gadget, sisters of mercy, liaisons dangereuses, art of noise, enz....

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
K-rbo zei:
Momenteel weer mijn oude newwaveplaten aan het afstoffen, anne clarke, front204,neonjudgement,fad gadget, sisters of mercy, liaisons dangereuses, art of noise, enz....

is het niet front 242? of is die van jou iets anders?

Bovenaan