Wat luister je nu?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@zjimiz,(sorry voor de wat late reply) in die tijd wisten ze ook al spacemuziek te maken :grin: .
Vind het zelf een heerlijk nummertje waar vele 'parts' van zijn na wat onderzoek, alle parts bijeengerekend is het een massief lang nummer :)

Hier een heerlijke remake ervan:

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
mandragora zei:
@zjimiz,(sorry voor de wat late reply) in die tijd wisten ze ook al spacemuziek te maken :grin: .
Vind het zelf een heerlijk nummertje waar vele 'parts' van zijn na wat onderzoek, alle parts bijeengerekend is het een massief lang nummer :)

Jezus echt space muziek inderdaad.
Doe mij dit maar met een snoeiharde bass

zjimiz

Bewuste gebruiker
mandragora zei:

thanks voor de tip

toffe remake

es kijken of ik het kan downloaden...........vette shit

:wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heerlijk weer eens te luisteren (de clip is wat minder vind ik :P )
Kwam ineens random in me afspeellijst :beer:

Mrrow14

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Gezaag en gezeik van me tante
Haha lol :grin:

Geniale clip :hearteyes:
Elk geluidje is een object dat voorbij komt/gaat en elk object wat voorbij gaat/komt is een geluidje :sunglasses: (mods please correct the grammar in this sentence for me :confused: :tearsofjoy: )

Meh de trein gaat voorbij de objecten.
Ugh ik geef op !!!

Elk geluidje is een object en elk object is een geluidje.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ DIE IS LEEEEUK.

Jammer dat ik haast nooit in dit topic kijk omdat mijn computer half vast loopt van het aantal filmpjes dat erin geplakt staat..

Ik luister Smashing Pumpkins - Starla. :hearteyes:

Bovenaan