Wat luister je nu?

Life_ATW

Newbie
Deze draad is echt awesome, beste in zijn soort van welk forum dan ook. Ik zag ook al "black steel in the hour of chaos" van Public Enemy staan ergens, heb direct Tricky's maxinquaye uit de kast getrokken waar deze cover op staat:

Missyy23

Bewuste gebruiker
Life_ATW zei:
Deze draad is echt awesome, beste in zijn soort van welk forum dan ook. Ik zag ook al "black steel in the hour of chaos" van Public Enemy staan ergens, heb direct Tricky's maxinquaye uit de kast getrokken waar deze cover op staat:

Ja, grappig, ik was degene die die van Public Enemy had geplaatst, en twijfelde eerst of ik die van Tricky zou plaatsen, haha, en vind deze thread ook altijd leuk

Life_ATW

Newbie
heel yeah thank you, another one of my teenhood favourites: life of agony. Thanks :) hebben ook een geweldige cover gemaakt:

Missyy23

Bewuste gebruiker
Life_ATW zei:
heel yeah thank you, another one of my teenhood favourites: life of agony. Thanks :) hebben ook een geweldige cover gemaakt:

Haha vet !!! ook 1 van mijn teenhood favourites ! ging met een vriendinnetje op mn 16e naar Dynamo Open Air in 1995 omdat ze daar kwamen optreden :grin: vond en vind de stem van Keith geweldig, moet wel zeggen dat ik alleen hun eerste 2 cd's echt goed vond, soul searching sun vond ik echt een stuk minder...

Dit nummer zit de laatste tijd vaak in mn hoofd om wat voor reden dan ook, haha :rock:

Bovenaan