Life_ATW zei:het eerste nummer inspireert me altijd om het 2e ook te luisteren (of andersom)
Life_ATW zei:Wow een aantal topfestivalbands op rij, ik mis dynamo open air. Nu een van mijn alltimefavourite liveperformers van een van de beste albums in de geschiedenis imo:

zjimiz zei:Dynamo Open Air is in mijn bescheiden mening en binnen mijn uitgebreide festival ervaring echt onovertroffen briljant de allerbeste ooit.
Het is jammer dat dit mooie event kapot is gemaakt, door bekrompen geesten die er geen ruimte meer voor wilden geven en evenmin vergunningen wilden verstrekken. Dit voornamelijk ingegeven dooreen stuk beeldvorming, lees kleurrijk publiek.
Terwijl er andere, meer reguliere festivals zijn, met een meer doorsnee, lees minder optisch , voor sommigen minder afschrikwekkend publiek (terwijl de meesten gwn erg relaxed en cool waren, en alleen voor de muziek en de goede sfeer kwamen) maar er relatief meer problemen waren.
Echt onbegrijpelijk![]()
Tot zover ff mijn frustratie![]()
En ja Life of Agony was een van de toppers aldaar.
Hun album River runs red is voor mij een top 10 plaat.
![]()
Missyy23 zei:zjimiz zei:Dynamo Open Air is in mijn bescheiden mening en binnen mijn uitgebreide festival ervaring echt onovertroffen briljant de allerbeste ooit.
Het is jammer dat dit mooie event kapot is gemaakt, door bekrompen geesten die er geen ruimte meer voor wilden geven en evenmin vergunningen wilden verstrekken. Dit voornamelijk ingegeven dooreen stuk beeldvorming, lees kleurrijk publiek.
Terwijl er andere, meer reguliere festivals zijn, met een meer doorsnee, lees minder optisch , voor sommigen minder afschrikwekkend publiek (terwijl de meesten gwn erg relaxed en cool waren, en alleen voor de muziek en de goede sfeer kwamen) maar er relatief meer problemen waren.
Echt onbegrijpelijk![]()
Tot zover ff mijn frustratie![]()
En ja Life of Agony was een van de toppers aldaar.
Hun album River runs red is voor mij een top 10 plaat.
![]()
Idd, ben 2x keer op DOA geweest, in '95 en '96, was super, en ZO goedkoop toen nog, haha, en River runs red kan ik nog steeds onderhand 20 jaar later meezingenTE vet dat album
![]()
Missyy23 zei:
zjimiz zei:Missyy23 zei:
Geweldig mooi nummer!
Binnen dit forum heeft het een bijzondere lading.
om in de sfeer te blijven:
![]()
Missyy23 zei:zjimiz zei:Missyy23 zei:
Geweldig mooi nummer!
Binnen dit forum heeft het een bijzondere lading.
om in de sfeer te blijven:
![]()
Heb verder nix met deze drugs, maar vind dit wel een vet nummer
ZERO- zei:Ben ik de enige bij wie de computer altijd half vast loopt bij het openen van dit topic? Kunnen we niet even nog een topic aanmaken waarbij je kan zeggen wat je luistert zonder het posten van clipjes?![]()
Skirre zei:
magische stem heeft die kerel zeg
Lyrics vind ik persoonlijk ook erg sterk