Missyy23 zei:@Zjimiz, leuk, The Smashing Pumpkins, doet me denken aan toen ik 'jong' washaha
Moest gelijk aan dit liedje denken
[youtube]2nm4xv3firw&sns=em[/youtube]
Omg dat is mijn favoriete band in de hele wijde wereld.zjimiz zei:Missyy23 zei:@Zjimiz, leuk, The Smashing Pumpkins, doet me denken aan toen ik 'jong' washaha
Moest gelijk aan dit liedje denken
[youtube]2nm4xv3firw&sns=em[/youtube]
kokosmakroon900 zei:
Jeugd sentiment.
Laatst zat Theo Wesselo bij de wereld draait door. Ik weet niet zeker of hij een typetje neerzet of dat hij echt zo is. Maar hij zag er aardig verdrugged uit.
Geen idee of hij een typetje opzet inderdaad, maar qua uiterlijk ziet hij er wel uit of hij flink gebruikt heeft in zijn leven. Moest er erg om lachen, Rembo en Rembo is echt jeugdsentiment inderdaad. Als ik het nu terug kijk vind ik het ook best grof voor kinderen eerlijk gezegd.kokosmakroon900 zei:Laatst zat Theo Wesselo bij de wereld draait door. Ik weet niet zeker of hij een typetje neerzet of dat hij echt zo is. Maar hij zag er aardig verdrugged uit.
Missyy23 zei:
zjimiz zei:kokosmakroon900 zei:
Jeugd sentiment.
Laatst zat Theo Wesselo bij de wereld draait door. Ik weet niet zeker of hij een typetje neerzet of dat hij echt zo is. Maar hij zag er aardig verdrugged uit.
Idd die indruk had ik ook
Wel een lekker deuntje
Wat hiervan te denken:
Best leuk toch

Missyy23 zei:@kingdalton, leuk![]()