BlijeChick
Belezen gebruiker
@BasvanHoven Ik dans altijd mee, vooral op techno! Scheelt weer een bezoekje aan de sportschool, hihi.
Herkenbaar! Ik sta ook regelmatig te dansend mijn huis schoon te maken met lekkere techno op de achtergrond.@BasvanHoven Ik dans altijd mee, vooral op techno! Scheelt weer een bezoekje aan de sportschool, hihi.
Liquid drum and bass.
Kende je dat niet? Als je dit leuk vindt kan er nog een wereld voor je open gaan.![]()
Als je deze wel goed vind, heb ik misschien wel een beetje een idee wat je nog meer leuk zou vinden. Of dit is nou net die ene echte uitzondering en je vindt de rest helemaal niks.![]()
Ahh dat klinkt inderdaad heel erg chill. Ik ken alleen Emancipator, het album Seven Seas komt ook wel in de buurt ervan. Ken je dat toevallig @Mindless ?
Die ken ik niet nee. Zoek ik later even op.Ahh dat klinkt inderdaad heel erg chill. Ik ken alleen Emancipator, het album Seven Seas komt ook wel in de buurt ervan. Ken je dat toevallig @Mindless ?
Ik lees verder mee, kan dit genre ook wel waarderen. Het geeft me een relax en wegdromend gevoel!
Die ken ik niet nee. Zoek ik later even op.
Ik stuur jullie in het weekend beide wel even een lijstje met een aantal tracks die wel in dit straatje liggen.![]()
tja, wat luister je in de comedown?
goei rustig plaatje. moet ik nog eens op vinyl aanschaffen.
ja natuurlijk ken ik die, heb zelfs een Portishead.
qua thievery lijktie het meest op Saudade
Ja, die Erwin Java was van de partij. van Cuby & the blizzards is die.
hou je ook van Blues?
edit ja dus, das nne goeie![]()