SneeuwSnuiver
Bewuste gebruiker
Ja die is altijd lekkeeeeeeer!Wat een set draaide hij op Harmony <3

Ja die is altijd lekkeeeeeeer!Wat een set draaide hij op Harmony <3

Kurwastyle bij harmony was echt insane.Ben bang dat ik toch de smaak van terror te pakken heb, wat is de volgende stap? Speedcore?
Ben bang dat ik toch de smaak van terror te pakken heb, wat is de volgende stap? Speedcore?
Ja moet Spotify hebben.Heb er 1tje, maar dan op Youtube ;p

Altijd lekker, Adam Beyer!
Het meeste zekers! Lekkere muziek.Altijd lekker, Adam Beyer!
Misschien vind je Chris liebing ook wel wat, is wel echt een stuk steviger nog. Is persoonlijk mijn favoriete techno DJ en heb het geluk hem nu al 4 keer te hebben zien optreden.Het meeste zekers! Lekkere muziek.
Ook al zo'n baas, jij bent lekker bezig hoor!
Daar houd ik ookwel van ja. Chris Liebing. Heb hem al twee keer op Awakenings mogen mee maken. Wel vond ik soms de rustigere stukken tussen de beats door wat te lang duren. Maar verder top en niet te stevig. Carl Cox vind ik ook erggoed maar wel de wat meer up tempo nummers met een goed beat. Ook is hij in t echt heel aardig, heb m ooit eens mogen spreken en een hug van m gehad op Dance Valley. Al hoorde ik toen pas achter af dat het een beroemde dj was. Hahaha. Ik was toen nog eengroentje qua festivals en elektronische muziek.Misschien vind je Chris liebing ook wel wat, is wel echt een stuk steviger nog. Is persoonlijk mijn favoriete techno DJ en heb het geluk hem nu al 4 keer te hebben zien optreden.
Lekker! Alleen ietsiepietsie te veel uptempo voor mij om meerdere nummers achter elkaar van teluisteren.Nu kan ik niet achterblijven en moet ik even een bijdrage doen aan techno:
Wow vet hoor he! Misschien maar beter dat je op dat moment niet wist wie hij was, waarschijnlijk een stuk leuker gesprek dan.Daar houd ik ookwel an ja. Chris Liebing. Heb hem al twee keer op Awakenings mogen mee maken. Wel vond ik soms de rustigere stukken tussen de beats door wat te lang duren. Maar verder top en niet te stevig. Carl Cox vind ik ook erggoed maar wel de wat meer up tempo nummers met een goed beat. Ook is hij in t echt heel aardig, heb m ooit eens mogen spreken en een hug van m gehad op Dance Valley. Al hoorde ik toen pas achter af dat het een beroemde dj was. Hahaha. Ik was toen nog eengroentje qua festivals en elektronische muziek.
Moet je van houden inderdaad, voor mij is dit precies zoals ik techno het liefst hoor.Lekker! Alleen ietsiepietsie te veel uptempo voor mij om meerdere nummers achter elkaar van teluisteren.