Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Zo... fucking... goed...

Deze vent heeft zo'n talent, niet normaal. En dan die geweldige beat van de legendarische Nujabes...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet vervelend om met het dak open en dit door je speakers te knallen ruim een uur te moeten rijden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik weet niet wat het is met emancipator, maar die man weet bij mij altijd de juiste snaar te raken. Echt totaal onafhankelijk van de emotionele staat waar ik in verkeer, het is zo gevarieerd dat er altijd wel iets een klik maakt me.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien vind je Chris liebing ook wel wat, is wel echt een stuk steviger nog. Is persoonlijk mijn favoriete techno DJ en heb het geluk hem nu al 4 keer te hebben zien optreden.
Daar houd ik ookwel van ja. Chris Liebing. Heb hem al twee keer op Awakenings mogen mee maken. Wel vond ik soms de rustigere stukken tussen de beats door wat te lang duren. Maar verder top en niet te stevig. Carl Cox vind ik ook erggoed maar wel de wat meer up tempo nummers met een goed beat. Ook is hij in t echt heel aardig, heb m ooit eens mogen spreken en een hug van m gehad op Dance Valley. Al hoorde ik toen pas achter af dat het een beroemde dj was. Hahaha. Ik was toen nog eengroentje qua festivals en elektronische muziek.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Daar houd ik ookwel an ja. Chris Liebing. Heb hem al twee keer op Awakenings mogen mee maken. Wel vond ik soms de rustigere stukken tussen de beats door wat te lang duren. Maar verder top en niet te stevig. Carl Cox vind ik ook erggoed maar wel de wat meer up tempo nummers met een goed beat. Ook is hij in t echt heel aardig, heb m ooit eens mogen spreken en een hug van m gehad op Dance Valley. Al hoorde ik toen pas achter af dat het een beroemde dj was. Hahaha. Ik was toen nog eengroentje qua festivals en elektronische muziek.
Wow vet hoor he! Misschien maar beter dat je op dat moment niet wist wie hij was, waarschijnlijk een stuk leuker gesprek dan.

Carl Cox draait heel gevarieerd, wat wel leuk is maar is daardoor soms ook iets te rustig inderdaad. Ik heb hem een paar jaar geleden in Berlijn zien draaien op een techno feest, vind dat nog steeds een vetste sets die ik ooit gezien heb. Hij draaide echt briljant, voelde het publiek echt perfect aan en wist er nog een show van te maken ook. Echt die man is wat mij betreft de grootste baas in de House en techno wereld.

Bovenaan