Wat luister je nu?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wow vet hoor he! Misschien maar beter dat je op dat moment niet wist wie hij was, waarschijnlijk een stuk leuker gesprek dan.

Carl Cox draait heel gevarieerd, wat wel leuk is maar is daardoor soms ook iets te rustig inderdaad. Ik heb hem een paar jaar geleden in Berlijn zien draaien op een techno feest, vind dat nog steeds een vetste sets die ik ooit gezien heb. Hij draaide echt briljant, voelde het publiek echt perfect aan en wist er nog een show van te maken ook. Echt die man is wat mij betreft de grootste baas in de House en techno wereld.

Ja idd misschien maar beter!

Hij behoort zeker tot een van de beste dj’s die ik ooit gehoord heb!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Plaatje op de kop getikt voor n euro op de rommelmarkt. Staat nog ook relaxte muziek op die wel past bij de chille mood waar ik me nu in bevind.

Echte chill shit. Niet op de link drukken als je wil knallen of zo. :tongueout:

Laatst bewerkt:

Peptalking

Bewuste gebruiker
Nieuwe nummertje van kolter woest!

Ik pep de hele dag liggen staren
Naar de bank en de grond
En de muur en plafond

Blijft een lekker nummertje!

Bas

Wijs gebruiker
Hmm de eerste die ik nie van je leuk vind:lolol:
Echt terror vind ik niks. Uptempo is de tempo! Nsd, partyraiser, drs, spitnoise.

Luister je ook frenchcore? Zoals dr peacock en sefa:hearteyes:
Tss, aansteller. ;p

Frenchcore sla ik een beetje over, niet echt m'n ding. Peacock vind ik al helemaal niks met z'n trips, op 2 nummers na.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Fuck yeah de meester is terug (nou ja, ik ben weer veel te laat met nieuwe tracks luisteren...)

Geluidsfragment erin komt me zo bekend voor... Gaat over een LSD of DMT ervaring volgens mij, maar weet niet meer waar ik het gehoord heb.

Klinkt lekker trouwens @Psychedelibee. Is wel iets wat ik 's avonds in zijn geheel zou luisteren, met een beetje weed d'r bij. :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Deze! Hier heb ik me dol op gedanst in de discotheek/club eind jaren 80 begin jaren 90! :nevergonnagiveyouup:
( Ik gebruikte toen nog geen drugs en dit ritme is perfect om op te kunnen dansen met alcohol op, niet te snel en te inspannend hahahaha)

(Gaat weer verder met schoonmaken. )

Laatst bewerkt:

Avīci

Bewuste gebruiker

You see me cleaning my gun, or it's sleep and destroy.
Each day I grow cold, A psychological breakthrough.
Oh with age I grow weak, the mistakes I have made.
My eyes look so calm, I can't find the shame.
I started somewhere, my heart invited intervals.
I'm so unaware, I don't recognize my soul.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt lekker trouwens @Psychedelibee. Is wel iets wat ik 's avonds in zijn geheel zou luisteren, met een beetje weed d'r bij. :wink:
Krijg ik je nou aan de house ipv dnb? Moet niet gekker worden joh. Maar inderdaad lekker, kwam die artiest vannacht tegen toen ik een jointje aan het roken was en dacht dit moet ik aan mijn trip playlist gaan toevoegen. Enjoy!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zo en nu lekker slapen.

Klassieker! @Eik ik verwacht dat jij deze uit je hoofd kent, woord voor woord.

Zzzzzzz slapen.

* Edit: @verwondering ik dacht met m’n duffe hersens eerst dat je post een dubbelpost was en wilde bijna fanatiek gaan verwijderen, maar niets blijkt minder waar. :wink: Heb best honger in spaghetti nu trouwens, thanks. Sleep well!

Bovenaan