Wat luister je nu?

pelgrim

Bewuste gebruiker
Welkom in the nr1 afterclub hier in Belgie in mijn stad :wink: :tongueout:. Nu geen afterclub meer maar gaat nog af en toe open in bepaalde weekends. Voor nog privé party's en bepaalde concepten/events. The Kings Club heeft veel last gekregen van de overheid en werd vele malen voor x aantal maanden verplicht gesloten na de zoveelste razzia's. Heb er toch een deel van de glorie jaren mogen mee maken toen was het van vrijdag 23u open tot op maandag ochtend NON STOP. Van Nederland, Frankrijk, Duitsland, etc...kwamen mensen voor DE afterclub toen. RIP Rudy !!!

Arisen

Belezen gebruiker
oh shit die had ik al gepost :grin:ik probeer deze dj naar roermond te laten komen ik heb vroeger feesten georganiseerd en ik wil het nu nog een keer doen als ik quit kan spelen met dat feest ben ik tevreden

Arisen

Belezen gebruiker
Welkom in the nr1 afterclub hier in Belgie in mijn stad :wink: :tongueout:. Nu geen afterclub meer maar gaat nog af en toe open in bepaalde weekends. Voor nog privé party's en bepaalde concepten/events. The Kings Club heeft veel last gekregen van de overheid en werd vele malen voor x aantal maanden verplicht gesloten na de zoveelste razzia's. Heb er toch een deel van de glorie jaren mogen mee maken toen was het van vrijdag 23u open tot op maandag ochtend NON STOP. Van Nederland, Frankrijk, Duitsland, etc...kwamen mensen voor DE afterclub toen. RIP Rudy !!!

herinneringen zijn altijd mooi

Arisen

Belezen gebruiker

wie is dit ,Vince ? strakke mix hoor

pelgrim

Bewuste gebruiker
wie is dit ,Vince ? strakke mix hoor
Yep de Viince toen hij daar draaide, denk ergens in 2006-2007 is hij gestopt met resident te zijn toen in The Kings en is zijn weg verer gegaan en is nu nog bekender en nog steeds super. Ook JP (Jean Paul) Dennis & Lilly zorgen er steeds voor de super muziek :wink:.

Pompbak

Belezen gebruiker
Dac-doorhalen, want een nederhop formatie was dat ! Jiggy dje, wudstik enz. Iemand hier op het forum bekend met dac?

Bovenaan