Wat luister je nu?

pelgrim

Bewuste gebruiker
Zware MDMA feel good plaat deze...Takes me back <3 Follow us to the cocaine bar and the XTC iSLAND :tongueout: CLOSE YOUR EYES AND SEE THE CHILD YOU ARE .°;

Laatst bewerkt:

pelgrim

Bewuste gebruiker
1 van de zaligste platen imo van the master himself...Memories op een zondagmiddag lekker blijven door gaan hahaa. :) :wink:

pelgrim

Bewuste gebruiker

Afsluiten voor vandaag doe ik met deze topper. Dit is DE ultieme zwever !! Mr Sam en Fred De Backer people <3 <3 Unite and love !!!

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Luister naar Delete Edition | Raw Hardstyle Mix 2018 | Elite Enemies #5 van Goosebumpers #np op #SoundCloud

• Like
Waarderingen: Bas
V

Verwijderd lid 131925

Gast
Het album Black Mirror Society van Phuture Noize. Dit album is gewoon drugs...

Dat ie het gewoon ff flikt, iets creëren dat veel beter is dan z'n voorgaande album.

Tevens hét voorbeeld van hoe je op de juiste manier vocalen gebruikt in hardstyle. Naar mijn mening... Ik HOU van hardstyle maar ik baal ontzettend van de hoeveelheid aanwezige cringey vocals.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Heb je een linkje naar die muziek? Ik ben even in midlive crisis met mijn 40 jAartjes. Let me hwear? Nu ben ik even naar ce koeklast aan het strompelen voor nog een perlenbacher strong.

Het album Black Mirror Society van Phuture Noize. Dit album is gewoon drugs...

Dat ie het gewoon ff flikt, iets creëren dat veel beter is dan z'n voorgaande album.

Tevens hét voorbeeld van hoe je op de juiste manier vocalen gebruikt in hardstyle. Naar mijn mening... Ik HOU van hardstyle maar ik baal ontzettend van de hoeveelheid aanwezige cringey vocals.

V

Verwijderd lid 131925

Gast
@Parfumflesje

Heb de link naar het volledige album! Duurt maar iets van 40 minuten. Zou het best wel heel erg vet vinden als jij dit enigszins lekker vindt haha. Het is een album met een verhaal, dus het beste gewoon van seconde 0 beginnen en tot aan het eind luisteren. Als je het kunt verdragen natuurlijk, zou echt vet zijn.

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Vind het toch heel tof dat je er open voor hebt gestaan en afgeluisterd hebt. Dat de kloof te groot was had ik al bedacht haha.

Tenminste, als je mijn post bedoelt? :tongueout: bedenk me nu dat Sanne ook wat gepost had.

Bovenaan