Wat luister je nu?

pelgrim

Bewuste gebruiker

Super set van in de nr1 afterclub van BE op 10min wandel afstand van men deur :tongueout:. Uit de hoogdagen 1995-2007 was de glorie tijd. Maar bestaat al sinds 1963 dus de disco jaren en popcorn oldies was daar ook de place to be voo alsook new beat etc.. Ouder, tantes, nonkels iedereen heeft er zijn/haar goeie tijden mee gemaakt :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

:musicalnotes:
Hahaha nasty memories aan deze! Van de zomer had ik deze keihard in de auto op staan en reed daar door te hard. (Naja ik deed t zelf natuurlijk...:tonguewink:) Ik werd staande gehouden en kreeg een snelheidsboete. Die agenten moest wel lachen toen ik zei dat ik door zulke lekkere muziek soms last krijg van een klapvoet. “Ja daar kan ik toch niks aan doen? Ik kreeg in ene last van een klapvoet, zo HOP op het gaspedaal!” Hahaha we lachten er om.
Ja ontkennen of net doen alsof je “niet wist” dat je te hard reed vind ik altijd zo kinderachtig. Je maakt een overtreding dus kan er zo een risico aan vast zitten. :wink:

रति

Wijs gebruiker
Volgens mij traden ze dit jaar nog in NL op.
De enige componist (en tevens één van de originele leden) zat daar mogelijk al niet meer bij. Dacht dat hij vorig jaar was gestopt. Deze maand is hij zelfs overleden. Ik geloof dat de tekstschrijver / 'zanger' nog wel live meespeelt. Sowieso was hun 70's/80's periode het best

Lytje pole

Bewuste gebruiker
De enige componist (en tevens één van de originele leden) zat daar mogelijk al niet meer bij. Dacht dat hij vorig jaar was gestopt. Deze maand is hij zelfs overleden. Ik geloof dat de tekstschrijver / 'zanger' nog wel live meespeelt. Sowieso was hun 70's/80's periode het best
Ok! Die jaren 70 dingen van ze ken ik niet, ga ik eens luisteren. Snakefinger vind ik ook leuk, is geloof ik een project van een van de bandleden.

Bovenaan