Wat luister je nu?

R

Revolutionair

Gast
Dit album kon mij helemaal ophypen vroeger.
De emotie en agressie echt een klassieker.
Nu las ik dus dat hij dit album heeft gemaakt onder de basecoke..
Nu begrijp ik waarom dit album zo para is!

BraboF

Badass junkie
Normaal alleen te vinden op het draadje: wat luister je nu (hardere stijlen).
Echter nu weer volop aan het genieten van the Boss, damn wat blijft dit toch van een ongekende klasse

• Like
Waarderingen: Syl

IkWeer

Experimenterende gebruiker
Dit nummer..volgens mij vond echt IEDEREEN dit helemaal alles...het was 1994, XTC kletste tegen de stoepranden op en van foute pillenn had je nog niet eens gehoord. De eertse legale "warehouse" party's in Amserdam Sloterdijk. 2 warehouses waren er, Luna voor de mellow en Multigroove voor de hardstyle. Alles kon en alles mocht. Tot maandagochtend de wekker ging.

Laatst bewerkt:

Misfit

Belezen gebruiker

Vandaag in de stad het nieuwe Opeth album op de kop getikt. Als je van progressieve rock/metal houdt is dit een absolute aanrader.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Naast herontdekking van psytrance was dit bandje DE muzikale ontdekking voor mij uit 2019:

Niet echt in een hokje te stoppen, beetje vreemd maar wel lekker!

• Like
Waarderingen: PatW
R

Revolutionair

Gast
Ik hou niet van Nederlandse Rap muziek etc. vind Nedelandse muziek meestal alleen goed emotioneel als Andre Hazes.
Maar hoorde deze voor het eerst in een trip en hij heeft echt een gekke vibe!

Geeft het een kans!

"Joe Cocker op een rocker op een snowflocker"

0.47

Laatst bewerkt door een moderator:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Jezus die beat... Heerlijk :grimacing:

Paar maandjes terug Rittz ontdekt. Luister al een kleine 20 jaar hiphop, maar hij is gewoon nr. 1 voor mij nu. Probleem is nu dat alles verbleekt vergeleken bij zijn flow, inhoud, delivery... Die andere gasten hier doen het goed, maar Rittz holy shit... (is die vent met die muts en dat lange haar, doet de derde verse hier)

Bovenaan