FerdFatoehaus
Badass junkie
Dj Premier. Misschien wel 1 van de beste in hiphop.Lekkeeeeeeeeeur 😍
Nu word men trip muziek van native murican naar een setje van preemo , kijken hoe dat beïnvloed 👀🧠
Dj Premier. Misschien wel 1 van de beste in hiphop.Lekkeeeeeeeeeur 😍
Nu word men trip muziek van native murican naar een setje van preemo , kijken hoe dat beïnvloed 👀🧠
Hoooow leee sh******t , eerste keer dat ik deze mix hoor.
Ja ik ben ook onder de indruk!Hoooow leee sh******t , eerste keer dat ik deze mix hoor.
Die chick kan mixen !
When you love what you do, more than likely everything is gonna just come out decent. Ol dirty B *
Heb men phune even ondersteboven gelegd omdat ik te afgeleid was door de kleuren , geel is mooi , en wat er onder zit ook wrs(Zit in afterglow van 1cp 🤣 ).Ook niet vervelend om naar te kijken.
Wat toevallig, luisteren we weer hetzelfde🤣

Haha heel toevallig jaWoonde je maar wat dichterbij, konden we gewoon samen kijken
![]()
Ja echt he zou denk één dolle boel zijn hahaha🤪😂
Haha ja echt welZo alleen en beetje ouwehoeren online is wel leuk, maar gewoon met meerdere mensen samen is wel stuk gezelliger
![]()
Mooi, mijn invloed rijkt ver dezer dagen ♥️Heb men phune even ondersteboven gelegd omdat ik te afgeleid was door de kleuren , geel is mooi , en wat er onder zit ook wrs(Zit in afterglow van 1cp 🤣 ).
Ik draai al sinds vanmiddag door @Ganggang💯 wu en old school , 36 heeft opgestaan 😍
Ohja die set van Partyraiser wilde ik ook nog luisteren, ben weer in m'n oldschool blijven hangen🤪
Haha ja die oldschool dingen zijn ook leuk, heb ik ook wel zo'n beetje allemaal al gezien
Zou vanavond eigenlijk naar een oldschoolparty gaan dus, waar alleen op vinyl gedraaid wordt nog zelfs. Nu verzet naar 3 oktober, maar dat duurt nog een half jaar, echt lang! Hoop echt dat tegen die tijd we al weer flink wat feestjes hebben kunnen pakken hoor! Hoop iig echt dat Ground Zero wel doorgaat eind augustus weer. Dat niet alle festivals toch nog afgelast worden.
Kijk deze dan😂😂 gewoon alleen al die intro, zo in Paint gemaakt dat logo🤪.. oldschool👌🤣;
Haha leuk is dat he😁. Ik sta nog ergens op de cover van id&t magazine 2002Nee het word DEZE !😁🤪
M'n allereerste grote hardcore feest😎, sta ook nog ergens op de dvd🤪
Haha als je eraan begint blijf je gelijk erin hangen hahaha, vind t toch beter dan de meeste meuk van tegenwoordig😎
Haha ja dat sowieso! Ben naast de Early ook wel van de Uptempo dus, maar toch wel dan wat ouder vaak. Alhoewel ik nou ook wel paar piepjonge DJ's heb leren kennen die wel goed bezig zijn.
Ja ligt er ook maar net aan welke dj 😄.. Maar nu van de tegenwoordige hardcore hoor je heel veel dezelfde shit ofzo, ja hoe leg k dat uit... k weet nie🤣. Maar soms lijkt het teveel op elkaar, heb vaak het idee dat ik 1 zelfde nummer 50x hoor..🤨
Mja deze dj is en blijft een klassieker die weinig fout kan doen bij mij..😍;
Haha ja maar komt omdat iedere "DJ" nu gewoon hetzelfde programmaatje gebruikt volgens mij
En ja dat heb ik ook met Neophyte dusOf met Promo of Dano of Luna etc.
Is ie nou alweer bijna afgelopen?🤪
Haha zo zat ik vannacht ook steeds 🤣