Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kan zowat naar alles luistern en sta voor zowat alles open , maar schlager kan ik in geen enkele vorm appreciëren , vind carnaval en toestanden ook maar nix..
Ik bedoelde eigenlijk dat er binnen het genre hiphop veel is wat ik niets vind. Met name dus mumble rap en zo. Al zou ik dat zelf dan ook weer helemaal geen hiphop willen noemen.

In de meeste genre's is er wel muziek te vinden die ik kan waarderen. Schlager en carnaval bijvoorbeeld hebben echter ook helemaal niets te bieden voor mij...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@transformated
Naam komt me vaag bekend voor. Het nummer klinkt lekker maar is me persoonlijk te eentonig. Er is zóveel DnB die zo klinkt (op zich goed qua sound, maar te eentonig) en imo maar vrij weinig artiesten die echt wat anders doen: meer diepte/gelaagdheid en opbouw in hun DnB brengen.

transformated

Badass junkie
@transformated
Naam komt me vaag bekend voor. Het nummer klinkt lekker maar is me persoonlijk te eentonig. Er is zóveel DnB die zo klinkt (op zich goed qua sound, maar te eentonig) en imo maar vrij weinig artiesten die echt wat anders doen: meer diepte/gelaagdheid en opbouw in hun DnB brengen.
Ja daar heb je wel gelijk in. Me 2 favoriete zijn nog altijd Feint en Natus.
Feint heb ik live gezien op invaderz vs liquidz - nye edition in brugge 2014.
Toen had ik truffels gegeten en als ik de liquid room stond en hij speelde dit

I was in heaven😍😍😍

BradKlitt

Experimenterende gebruiker
Heb het boek van HP Lovecraft gelezen, bizar eigenlijk dat bijna alles in dit genre gewoon gejat is van hem(zoals bijv de entiteit/clown in IT)

Bovenaan