Dirkdirk
DF-koning
Mooi, maar ik vind dat Chopin vaak veel te snel wordt gespeeld. Daar kan ik me echt aan ergeren. Het is geen wedstrijd. De muziek komt pas echt goed tot z'n recht wanneer het niet als een sneltrein wordt gespeeld.
Mooi, maar ik vind dat Chopin vaak veel te snel wordt gespeeld. Daar kan ik me echt aan ergeren. Het is geen wedstrijd. De muziek komt pas echt goed tot z'n recht wanneer het niet als een sneltrein wordt gespeeld.
Zal zometeen even beluisteren!Neem als voorbeeld de prelude op 28 no 5, tempo aanduiding Molto allegro (heel levendig/snel)
Hier volgens tempo gespeeld
Hier volgens een langzamer tempo, en naar mijn idee VEEL MOOIER EN VOLLER
Mee eens, al vind ik het in geval van 28/16 persoonlijk wel goed tot z'n recht komen. Over het algemeen prefereer ik ook een langzamer tempo, gekleurd met rubato. Als het live gespeeld wordt, vind ik wel dat ik in m'n achterhoofd moet houden dat ook op dat moment de spanning/zenuwen mee kunnen spelen.Mooi, maar ik vind dat Chopin vaak veel te snel wordt gespeeld. Daar kan ik me echt aan ergeren. Het is geen wedstrijd. De muziek komt pas echt goed tot z'n recht wanneer het niet als een sneltrein wordt gespeeld.
Vind de langzame interpretatie inderdaad stukken mooier. Veel meer harmonie die naar voor komt en kan spreken.Neem als voorbeeld de prelude op 28 no 5, tempo aanduiding Molto allegro (heel levendig/snel)
Hier volgens tempo gespeeld
Hier volgens een langzamer tempo, en naar mijn idee VEEL MOOIER EN VOLLER
Na al die klassieke muziek voel ik me echt een simpele ziel met m'n house muziek...(ik vind klassiek ook mooi hoor!
)
Mooi! Kan ik zeker waarderen.Net even geluisterd, fijne vibe. Ik denk dat je lounge dan ook wel kan waarderen:
Hee! Ja, ben inderdaad fan van Opeth, al sinds Morningrise. En Hope Leaves is pure muzikale esthetiek, lijkt me tof om dat te kunnen spelen.@Opeth
Ik neem aan dat je Opeth fan bent?
Ik was daar jaren geleden echt weg van. (vind het nu nog steeds goed, maar luister het niet echt meer)
Deze is mooi:
Ben bezig deze te leren spelen op gitaar. Kan alleen het eerste stukje nog. (al komt dat ook steeds terug door het nummer)
Graag!!Hee! Ja, ben inderdaad fan van Opeth, al sinds Morningrise. En Hope Leaves is pure muzikale esthetiek, lijkt me tof om dat te kunnen spelen.
Ik heb wel een paar video's op YouTube waarin ik meespeel met Opeth tracks. Zou je dat leuk vinden om te zien? Dan stuur ik ze ivm. privacy wel even persoonlijk naar je.![]()
Haha, nostalgie ten top!
sowieso!Haha, nostalgie ten top!
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCK
Doen we die toch ook evenSHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCK
Doen we die toch ook even
Pfoe, volgens mij alleen Dino Cazares die de rechten etc. in handen heeft. Hij heeft een YT kanaal waar hij weleens nieuwe riffs post. Maargoed, dat hele Fear Factory is één grote brok van consternatie. Burton schijnt uiteindelijk de echte "giftige slang" te zijn binnen de klassieke formatie. Gedoe, gedoe, maar zeker fijne tracks achtergelaten.Jammer dat er geen reunie van de klassieke bezetting komt. Bestaat FF eigenlijk nog überhaupt?![]()
Die gaan ik ff aanzetten
sappiggg nummertjeDie gaan ik ff aanzetten
Live ook zeer goed. Heb ze in 2010 gezien op GMM.Pfoe, volgens mij alleen Dino Cazares die de rechten etc. in handen heeft. Hij heeft een YT kanaal waar hij weleens nieuwe riffs post. Maargoed, dat hele Fear Factory is één grote brok van consternatie. Burton schijnt uiteindelijk de echte "giftige slang" te zijn binnen de klassieke formatie. Gedoe, gedoe, maar zeker fijne tracks achtergelaten.
RIP Peter Steele. Bloody Kisses zat vorige week nog in mijn CD speler...Nog meer classic?
Enige die ik ken van ze. Feel free to share
Fijne nacht toegewenst, al ga ik zelf nog niet slapen.
Zeker, vond het een fijne kick-feel. Link gerust meer van dit. Ik kwam dit nog tegen:sappiggg nummertje
FF luisterendit album is een goed begin.
Tot zover vond ik Wu-Tang: 7th Chamber (4de track) en Can It All Be So Simple (5de)... Zal zo nog wel verder gaan. Maar sommige van die lyrics joh. Ach, ik vind het bijwijlen wel lachwekkend.FF luisteren