Wat luister je nu?

Trippy langkous

Badass junkie
en oowja: als mensen vandaag gek van mij worden mogen jullie dat gerust zeggen maar bewaar het liever voor morgen of overmorgen want dan ben ik waarschijnlijk scherper xd. heb namelijk zin om te praten en ben alleen thuis dus dan moet je toch wat he haha.

L

Lid 151997

Gast
heerlijk he! kurt cabain is jarig dus luister het hele album nu, voor het eerst dat ik het hele album luister trouwens. denk dat nu ook de helft van het hele forum wel weet dat kurt jarig is maarja xd. pff heb ineens een energie door 3mmc jeetje!
Hee wat tof! Datum van z'n dood wist ik wel, echter z'n geboortedatum niet ondanks dat ik met de gitaar begonnen met met Come As You Are. Als ik mezelf niet zo oké voel wil (wat nu niet het geval is) wil ik deze live versie nog weleens aan zetten.

Trippy langkous

Badass junkie
Hee wat tof! Datum van z'n dood wist ik wel, echter z'n geboortedatum niet ondanks dat ik met de gitaar begonnen met met Come As You Are. Als ik mezelf niet zo oké voel wil (wat nu niet het geval is) wil ik deze live versie nog weleens aan zetten.

geweldig! vind meerdere van unplugged mooi. en ik wist ook niet wat zijn geboortedatum was hoor, kwam het toevallig tegen op facebook anders had ik ook gemist dat ie jarig was. vaak mis ik dat soort dingen haha.

Purplext

Badass junkie
en oowja: als mensen vandaag gek van mij worden mogen jullie dat gerust zeggen maar bewaar het liever voor morgen of overmorgen want dan ben ik waarschijnlijk scherper xd. heb namelijk zin om te praten en ben alleen thuis dus dan moet je toch wat he haha.
Same here! Zat in een ander topic te spammen 🤭

Ben nog aan het zoeken welke muziek nu lekker is...

Bovenaan