Wat luister je nu?

L

Lid 151997

Gast
:grin: :blush:

"Nirvana was set to perform their recent hit single, "Smells Like Teen Spirit" on the British music chart television program "Top of the Pops." At the time, the show had a policy that required artists to sing live vocals over pre-recorded back tracks. As you would expect, Kurt Cobain and his bandmates would not let this go without having some fun."

Taktak

Belezen gebruiker

20 jaar geleden ondertussen

Geniet, alsook van de Antwerpse Jelle Van Dael
Ik ben aan het missen, is dit niet Evi Goffin?

Haal ze altijd uit elkaar en de perfecte historie van Lasgo zangeressen ken ik niet.

EDIT: Goffin, enfin, blijft gewoon top nostalgische schijf !!

Laatst bewerkt:

Purplext

Badass junkie
Hee wat tof! Datum van z'n dood wist ik wel, echter z'n geboortedatum niet ondanks dat ik met de gitaar begonnen met met Come As You Are. Als ik mezelf niet zo oké voel wil (wat nu niet het geval is) wil ik deze live versie nog weleens aan zetten.

Ohja, ultieme zelfmedelijden nummer toen ik een depri puber was. Zat ik dan met een flesje wijn in mn slaapkamer op de grond en dit keihard aan. Ik word er nu ook niet zo vrolijk van...

Van Doe Maar wél!

L

Lid 151997

Gast
Ohja, ultieme zelfmedelijden nummer toen ik een depri puber was. Zat ik dan met een flesje wijn in mn slaapkamer op de grond en dit keihard aan. Ik word er nu ook niet zo vrolijk van...

Van Doe Maar wél!

Levensfasen; ik vond het wel wat hebben.

Als ik dat nummer van Doe Maar beluister heb ik iets heel anders nodig dan wijn om het audititef te verteren. :grin:

Trippy langkous

Badass junkie

ook een muziek soort waar ik laatst pas achter kwam en waar ik nog nooit van gehoord had. psy gemixed met rock muziek. (heet volgensmij geen psy maar weet de benaming niet meer)

inner_search

Badass junkie

ook een muziek soort waar ik laatst pas achter kwam en waar ik nog nooit van gehoord had. psy gemixed met rock muziek. (heet volgensmij geen psy maar weet de benaming niet meer)
Skazi is super !
Zat tot vorige week in men psytrance periode , maar ga nu terug wat meer de blues en ons school op.

Blues eerste klas lead belly
Vele jaren later door cobain gecoverd.

Zalig dit alles terug te horen.

Trippy langkous

Badass junkie
Skazi is super !
Zat tot vorige week in men psytrance periode , maar ga nu terug wat meer de blues en ons school op.

Blues eerste klas lead belly
Vele jaren later door cobain gecoverd.

Zalig dit alles terug te horen.
wat is ons school als ik vragen mag?🙈

en die 2 versies klinken allebei wel goed? ik kan best wel veel muziek waarderen.

Trippy langkous

Badass junkie
Old* school rap/hiphop Freestyle
King los bvb.
oow ik dacht al haha, vind ik heel soms ook wel leuk om te luisteren maar niet heel veel mee perse. laatste tijd meer van de spy/techno/house omdat ik nu pas een beetje achter kom dat deze muziek bestaat haha, 2 jaar geleden had ik hier nog nooit van gehoord. house wel hoor maar dat was het ook. en ik luister veel rock vooral nirvana en metallica.

Bovenaan