L
oowja wat ik gister nog zou zeggen: leuk dat je gitaar speelt, ik speel ook gitaar. maar ben niet heel geweldig hoor gewoon wat simpele liedjes op acoustisch. en wat speel jij?Hee wat tof! Datum van z'n dood wist ik wel, echter z'n geboortedatum niet ondanks dat ik met de gitaar begonnen met met Come As You Are. Als ik mezelf niet zo oké voel wil (wat nu niet het geval is) wil ik deze live versie nog weleens aan zetten.
Ik speel blij vlagen heel veel gitaar en soms maanden niet. Maar dit is een opname van mezelf waarin ik een track van Opeth meespeel. En ja, het was iets van 29 graden buiten!oowja wat ik gister nog zou zeggen: leuk dat je gitaar speelt, ik speel ook gitaar. maar ben niet heel geweldig hoor gewoon wat simpele liedjes op acoustisch. en wat speel jij?
Netjes man! 🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼Ik speel blij vlagen heel veel gitaar en soms maanden niet. Maar dit is een opname van mezelf waarin ik een track van Opeth meespeel. En ja, het was iets van 29 graden buiten!
Wat speel jij zoal?
Zo klinkt goed! Ik speel wat simpele liedjes zoals rem, vooral wat makkelijke.Ik speel blij vlagen heel veel gitaar en soms maanden niet. Maar dit is een opname van mezelf waarin ik een track van Opeth meespeel. En ja, het was iets van 29 graden buiten!
Wat speel jij zoal?
Van patsy cline is mooier