Helaas , men collega wou dat ook gemaft had want ja moet veel gebeuren"Neem nog en nakkie coke en speed, move your body to the beat"
Hahaha yes, slapen is sws belangrijkHelaas , men collega wou dat ook gemaft had want ja moet veel gebeuren
Ja mja hij snuift al meer dan 25 jaar dagelijks en kan wel wa slapenJa hoor de preek dagelijks van hem
Ja herkenbaar, zelf een jaar elke dag speed gesnoven, na een tijdje kon ik slapen 10 minuten nadat ik een dikke lijn nam, gellukig heb ik die tijd achter me gelatenJa mja hij snuift al meer dan 25 jaar dagelijks en kan wel wa slapen
Ja , dit iwaren mijn dagen onder speed na 4 maanden clean te zijnJa herkenbaar, zelf een jaar elke dag speed gesnoven, na een tijdje kon ik slapen 10 minuten nadat ik een dikke lijn nam, gellukig heb ik die tijd achter me gelaten
Na die 4 maanden nog wild gegaan of wel rustig aan gedaan qua speed? Ik zelf was ook een lange tijd clean maar doe het afentoe nog wel een heel weekend door, blijft wel nog verleidelijk ondanks alle bullshit die je meemaakt na dagelijks gebruikJa , dit iwaren mijn dagen onder speed na 4 maanden clean te zij
Yes is goed, slaaplekker! 😴💤👌Maar betet niets meer zrggen nu. Ik ga zo slapen wrs
Zo dan wel meer jaNa die 4 maanden nog wild gegaan of wel rustig aan gedaan qua speed? Ik zelf was ook een lange tijd clean maar doe het afentoe nog wel een heel weekend door, blijft wel nog verleidelijk ondanks alle bullshit die je meemaakt na dagelijks gebruik
Hetzrlfde voor iedereen hier ook.Yes is goed, slaaplekker! 😴💤👌
Dank u. 😇Jup, jij hebt ook een goeie muzieksmaak trouwens😀
Live gezien, hoho, stevig
Alleen luisteren met een goede bassbox aub. Don't rape the sound hahaha
goeie bass
Alleen luisteren met een goede bassbox aub. Don't rape the sound hahaha
Ja en het klinkt echt als prut op m'n laptop, maar in m'n auto daver je bijna naar buiten hahagoeie bass![]()
haha ja ik heb ook best een goede bass in huis en in mijn auto zou die zeker ook een stuk beter klinken haha.Ja en het klinkt echt als prut op m'n laptop, maar in m'n auto daver je bijna naar buiten haha
Topband! 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻