Was mijn aller eerste cd die ik ooit kocht van Toto... 👌
Het blijft mooi spul, dat classic rock. 😍Was mijn aller eerste cd die ik ooit kocht van Toto... 👌
Van mijn krantenwijk geld.. 😄
Ook een gouwe ouwe! 😎
Nou en of! Sterker nog, ik kom nog uit het zogenaamde 'nu-metal' tijdperk uit de early 00's toen het nog Linkin Park vs. Limp Bizkit was. En Korn vs. Slipknot. 😂
ken je deze nog? was letterlijk mijn jeugd toen ik 12 was , nu 10 jaar verder....=]
Ooooh ken hem niet 😨
2010 kwam dat nummer uit , waren best groot vroeger.Ooooh ken hem niet 😨
Welk jaar was dit...??
Jeetje toen was ik 32.. 😄👌2010 kwam dat nummer uit , waren best groot vroeger.
Topband! 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻
ik luister nu nog maar amper naar zo'n zulke muziek , ben overgestapt naar hardcore enz , toch echt heerlijk om naar rockmuziek te KUNNEN luisteren vooral omdat ik dat vele jaren ook heb gedaanTopband! 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻
Rock is tijdloos! 🤘🏻ik luister nu nog maar amper naar zo'n zulke muziek , ben overgestapt naar hardcore enz , toch echt heerlijk om naar rockmuziek te KUNNEN luisteren vooral omdat ik dat vele jaren ook heb gedaan![]()
'I'm not gonna crack' loog ie helaas. Wel een geweldig nummer! 😍
Ooh wauw super vet..!! 😍😍😍👌My all time fav forever !
Collecters box met artwork getekend door kurt , 3 cd's met demo's en bootlegs en een dvd met nooit eerder vertoonde beelden.Bekijk bijlage 17659Bekijk bijlage 17660
Kurt is een held, was veel te vroeg heengegaan.My all time fav forever !
Collecters box met artwork getekend door kurt , 3 cd's met demo's en bootlegs en een dvd met nooit eerder vertoonde beelden.Bekijk bijlage 17659Bekijk bijlage 17660
Had ook nog een strip die hij getekend had en maar een paar 100 exemplaren vn waren , helaas geruild voor een gram of 10 speed veel jaren terug...Ooh wauw super vet..!! 😍😍😍👌
Zeker ! Montage off heck al gezien ?Kurt is een held, was veel te vroeg heengegaan.
Ja inderdaad! Hoe iemand dan honderdenduizenden levens kan redden in zijn muziek, maar niemand hem kan redden van zijn (zelf)gekozen (leven en) dood.Zeker ! Montage off heck al gezien?
Hartsverscheurend hem zo te zien.
Nog zo'n mooi voorbeeld hiervan:Ja inderdaad! Hoe iemand dan honderdenduizenden levens kan redden in zijn muziek, maar niemand hem kan redden van zijn (zelf)gekozen (leven en) dood.
Leven is zen eigen doen , dood geloof ik helaas nix van.Ja inderdaad! Hoe iemand dan honderdenduizenden levens kan redden in zijn muziek, maar niemand hem kan redden van zijn (zelf)gekozen (leven en) dood.
Daar heb je gelijk in!Leven is zen eigen doen
Wilde net reageren op je skillet post, dat het een tijd geleden is dat ik dat geluisterd heb: in de tijd dat ik papa roach, breaking benjamin, crown the empire etc luisterde. Emoshit xD maar klinkt nog steeds lekker