L
niemand?wat vinden de mensen hier van? combinatie van 2 muziek soorten, vind het goed klinken!
Klinkt psytrance achtig met een rare combi😅niemand?![]()
ja combi met rock. je moet er van houden, maar vind het zelf wel goed klinken. had er echt nog nooit van gehoord paar maanden geleden..Klinkt psytrance achtig met een rare combi😅
Beetje psychedelic rock achtig.ja combi met rock. je moet er van houden, maar vind het zelf wel goed klinken. had er echt nog nooit van gehoord paar maanden geleden..
wel iets anders dan dit, maar dit is het rock gedeelte idd.Beetje psychedelic rock achtig.
dit is ook een album die ik deze week ontdekte, vind het zelf best goed klinken.wel iets anders dan dit, maar dit is het rock gedeelte idd.
De dingen die deze man vertelt over gitaarspel, kun je vaak vergelijken met het leven. Hij is echt filosofisch over spelen. Dingen die je op de gitaar verkeerd doet, zijn dingen die je verkeerd doet in het leven.
Oké, hij had dus zijn rechterarm in een soort mitella omdat 'ie er last van heeft. Daarom speelt 'ie met 1 hand...
Deze man is een legend...
fungus😍dit is ook een album die ik deze week ontdekte, vind het zelf best goed klinken.
fungus?fungus😍
schimmels, paddenstoelen, fungus on steroidsfungus?
Laatste festi is alweer 1 jaar en 38 dagen geleden . wat hebben we ook een bult sfeerverpesters in de politiek zittenIk wil weer naar een early feestje en hakkûh! 😍😫
Ik mis Ghosttown...
![]()
Chosen Few @ Ghosttown 2015
Listen to Chosen Few @ Ghosttown 2015 by Dance2Eden #np on #SoundCloudsoundcloud.app.goo.gl