Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Nooit echt verdiept in Buckethead. Dacht dat 'ie wat een gimmick was, met zijn masker en KFC emmer op zijn hoofd... Zo blijkt maar weer, never judge a book on its cover, want wat is dit mooi... :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat beest heeft zoveel nummers gemaakt...🤯😍
Serieus hè...

En ik ben hem net aan het ontdekken en zwaar onder de indruk...

Het is wel een beest op de gitaar ja. Of een robot... Wat zit er onder dat masker? Mysterieus...

Hij is toevallig ook ziek goed op basgitaar:

mikoz

Bewuste gebruiker
Je zou haast zeggen beest én robot :tongueout:

Sommigen zeggen dat onder dat masker Steve Vai zit, anderen zeggen Paul Gilbert... (ook wel een gitarist om aan te raden overigens) Who knows...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Sommigen zeggen dat onder dat masker Steve Vai zit, anderen zeggen Paul Gilbert... (ook wel een gitarist om aan te raden overigens) Who knows...
Nah... Paul Gilbert heeft nóg langere freaky vingers dan Buckethead en niet die vreemde enorme ader op zijn rechterhand die Buckethead heeft. Steve Vai heeft dat ook niet.

Ik vond het eerlijk gezegd eerst best dom dat 'ie altijd maar met een KFC emmer en masker rondloopt, maar het toch eigenlijk ook wel iets cools dat 'ie helemaal niets met bekend zijn te maken wil hebben en zich puur op de muziek richt. I'm a believer! :sweatsmile: Maar dat komt bovenal gewoon door zijn enorme talent en mooie muziek die hij maakt natuurlijk.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Thx om te delen @Roze Olifant !
‘t Is belangrijk om positieve energie te verspreiden en al zeker in deze tijden ...

Hahaha!

Mocht iemand hier nu denken: wauw, wat een inspirerende muziek en diepe teksten, dan heb ik hier voor de liefhebbers nog een remix:

Thank me later. :') :') :')

PS: @Mindless: geef toe, dit is bijna een sticky waard in het Spiritualiteit subforum. Bijna.

FineCrystalline

Wijs gebruiker
Wat die bass in dit nummer doet bij de drop, pohhh heeeerlijk!! 😵😵 ohh man, wat hoop ik op een goede zomer zonder corona bullshit voor ons allemaal! 🙏

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Wat een mooi lief liedje! :hearteyes:

Verbaas me echt over deze gitarist. Ene moment staat 'ie keihard te beuken en dan weer dit...

Bovenaan